خبرگزاری کار ایران

سانتیاگو سولاری در نخستین نشست خبری به عنوان سرمربی رئال مادرید:

سولاری: اجازه نمی‌دهم مرا با زیدان مقایسه کنید/ صحبت‌ کردن با لوپتگی یک مساله خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۷۶

سرمربی موقت رئال مادرید نخستین نشست خبری خودش را به عنوان سرمربی این تیم برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، سانتیاگو سولاری که پس از برکناری لوپتگی هدایت موقت رئال مادرید را عهده‌دار شده است در اولین نشست خبری خود پیش از دیدار رئال با ملیلا گفت: تیم در رختکن شکست خورده است اما اینجا قهرمان هایی حضور دارند که می‌توانند از این شرایط سخت گذر کنند. گروهی از جنگجویان را در اختیار داریم. همه ما روزی از این صندلی می‌رویم و مهمترین چیز آن است که در حال زندگی کنید.

وی درباره اینکه آیا قبلا با لوپتگی صحبت کرده است، گفت: با او صحبت کرده باشم یا صحبت نکرده این امری خصوصی است. زیدان با عظمت و شکوهش را رها کنید. اجازه نمی دهم با کسی مقایسه شوم. زیدان قابل دسترس نیست و هیچ کس را نمی توان با او مقایسه کرد. کار کردن به عنوان سرمربی رئال فرصتی است که قابل تکرار نیست. رئال با عظمتش از همه ما بالاتر است.

مربی موقت رئالی ها در پایان گفت: ذهن ما اکنون آرام است و با تمام قوا بازی می کنیم. هدف اول ما پیروزی در بازی فردایمان است. امروز با بازیکنان جلسه گذاشتم و متوجه شدم که همه آنها دوباره می خواهند پیروز شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز