خبرگزاری کار ایران

واکنش لوپتگی به برکناری‌اش از هدایت رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۳۲

سرمربی برکنار شده رئال مادرید بیانیه‌ای در خصوص قطع همکاری با این باشگاه منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، خولین لوپتگی، سرمربی کنار گذاشته شده رئال مادرید که برای بدست آوردن نیمکت این تیم، قید حضور در جام جهانی با اسپانیا را زده بود تنها 137 روز در شغل جدید خود دوام آورد و خیلی زودتر از حد تصور کنار رفت.

نتایج ضعیف دنباله‌دار رئال مادرید و فاصله گرفتن از صدر جدول و شانس قهرمانی به شکست تحقیر آمیز 1-5 در الکلاسیکو ختم شد تا پایان کار لوپتگی در رئال مادرید باشد.

خولین لوپتگی پس از اخراج شدن از سرمربیگری رئال مادرید بیانیه‌ای با این مضمون در خبرگزاری رسمی اسپانیا منتشر کرد: با تصمیمی که توسط اعضای هئیت مدیره باشگاه رئال مادرید اتخاذ شد، می‌خواهم از باشگاه بابت فرصتی که برای هدایت این تیم در اختیار من قرار داد تشکر کنم.

وی افزود: از بازیکنان به خاطر تلاش‌ها و کارهایی که در این مدت انجام دادند، تشکر می‌کنم، همینطور از همه اعضای و کارمندان باشگاه به خاطر رفتار خوب‌شان با من در این مدتی که در این تیم کار کردم و البته باید از هوادارانی که در این مدت حامی من بودند هم تشکر کنم. برای رئال مادرید در مدت باقی مانده از فصل بهترین آرزوها را دارم.

با جدایی لوپتگی حالا مسئولیت هدایت رئال مادرید به صورت موقت به سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم دوم این باشگاه سپرده شده تا در فرصت مناسب گزینه قطعی سرمربیگری این تیم مشخص شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز