خبرگزاری کار ایران

سیدحسن موسوی به ایلنا گفت:

مسابقات دو و میدانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۷۸

دبیر انجمن دو و میدانی کارگران کشور، گفت: مسابقات دو و میدانی کارگران کشور، انتخابی تیم ملی در راستای اعزام به مسابقات جهانی کارگران، برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سید حسن موسوی، گفت: در راستای انتخاب تیم ملی و اعزام به مسابقات دو و میدانی جهانی کارگران در کشور اسپانیا، ورزشکاران کارگر کشور در تاریخ 9 الی 11 آبان ماه جاری در  14 ماده به رقابت خواهند پرداخت .

وی با اشاره به اینکه مسابقات در اصفهان برگزار می شود، افزود: مواد تیمی 100×4 و 400×4 امدادی در این مسابقات برگزار نمی گردد و به لحاظ انتخاب نفرات در این دو ماده از بین دونده های سرعتی، تیم مربوطه تشکیل می گردد.

موسوی اظهار داشت: در مواد دو  5000 و 10000 متر استقامت نیز برای حضور در مسابقات جهانی از بین ورزشکاران دو صحرا نوردی انتخاب می گردد.

وی با عنوان اینکه مسابقات دو صحرا نوردی در آذر ماه سال جاری و در تبریز برگزار می شود، تصریح کرد: طبق دستوالعمل برگزاری مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی، ورزشکاران عضو تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران در سالهای 96 ،95 و 97 حق حضور در این دوره از مسابقات را ندارند.

دبیر انجمن دو و میدانی کارگران کشور، اضافه کرد: ملاک انتخاب نفرات تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی در کشور اسپانیا بر اساس رکوردهای جهانی کارگران در سنوات گذشته است.

موسوی با عنوان اینکه ورزشکاران کارگر باید دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی با مهر اجباری از استان اعزام کننده با حداقل 3 ماه سابقه و اعتبار تا پایان مسابقات را دارا باشند، تاکید کرد: هر استان موظف به معرفی 1 تیم در غالب 8 ورزشکار به همراه یک نفر مربی یا سرپرست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز