خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر اسرائیلی در مسجد شیخ زاید+ تصاویر

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۰۳

اخیرا کشورهای حوزه خلیج (فارس) برای علنی کردن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با یکدیگر مسابقه می‌دهند. دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از عمان و حضور گروه‌های ورزشی اسرائیلی در کشورهای عربی گواهی بر این ادعاست.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین،‌ «میری رگف» وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در گام دیگری برای عادی‌سازی آشکار روابط عربی- اسرائیلی  امروز -دوشنبه- از مسجد «شیخ زاید بن سلطان» در أبوظبی بازدید کرد.

این وزیر زن اسرائیلی که با حجاب در این مسجد حاضر شده است، گفت: «در این مسجد پیام عشق و صلح وجود دارد. حضور در اینجا برای من افتخار بزرگی است».

وی در ادامه افزوده است: «من در مسجد شیخ زاید هستم. این برای نخستین بار است که یک وزیر زن از اسرائیل در اینجا حضور می‌­یابد. جزئیات اینجا شگفت‌آور است،‌ من خیلی خوشبختم که از این مکان دیدار کردم و از شما به خاطر اعطای این فرصت سپاسگزارم، حضور در این مکان برای من افتخار بزرگی است».

ریگف روز گذشته در مسابقات جودوی «گرند اسلم امارات» أبوظبی حضور داشت و به دنبال پیروزی یکی از جودوکاران اسرائیلی، با «محمد بن ثعلوب الدرعی» رئیس فدراسیون جودوی امارات دست داد.

پرچم اسرائیل نیز در این مسابقات برافراشته و سرود این رژیم نواخته شد.  

اعضای تیم جودوی رژیم صهیونیستی که در این مسابقات شرکت کرده بودند، ‌آیین‌­های دینی خود را روز شنبه در أبوظبی به جای آوردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با تبریک پیروزی جودوکار اسرائیلی در این مسابقات گفت: «باعث افتخار ما هستی، به لطف تو سرود ملی ما برای نخستین بار در أبوظبی نواخته شد».

روزنامه هاآرتص اسرائیل نیز در گزارش امروز خود نوشت: «آنچه دیروز در أبوظبی به دست آمد، ‌لحظه منحصر به فرد و بی‌نظیری بود و هر اسرائیلی که انتظار این لحظه را می‌­کشید، می­‌داند که چه اتفا ق بزرگی روی داده است».

این روزنامه نوشت: «گروه اعزامی اسرائیل در سالن و هزاران اسرائیلی در منازل خود فریاد شادی سر دادند و دست­‌های خود را به آسمان گرفتند. به دنبال این پیروزی موج بزرگی از احساسات شرکت کنندگان در ابوظبی و مردم سرزمین مقدس را فراگرفت.  همه چیز تمام شد، فشارها برای لغو مسابقات در کشورهای عربی، روابط گرم با شیوخ اماراتی و .. همه و همه گذشت».

این روزنامه نوشت: «اعتراف به این موضوع سخت است اما باید گفت که رهآورد ریگف برای اسرائیل پیروزی ورزشی و سیاسی بود».

گفته می­‌شود که ریگف سال گذشته در جشنواره فیلم کن در یک اقدام تحریک‌آمیز، لباسی را با تصویر مسجد الاقصی به تن کرد.

اخیرا کشورهای حوزه خلیج فارس برای علنی کردن عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی از یکدیگر سبقت می­گیرند.  پس از دیدارنخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسقط و دیدار با سلطان قابوس دو گروه ورزشی اسرائیل در مسابقات بین‌المللی امارات و قطر شرکت کرده و اخیرا  نیز روزنامه یدیعوت احارنوت از مذاکرات محرمانه بحرین و اسرائیل برای مقدمه‌چینی اعلام آشکار روابط سخن گفته است.

حضور وزیر اسرائیلی در مسجد شیخ زاید+ تصاویر

حضور وزیر اسرائیلی در مسجد شیخ زاید+ تصاویر

حضور وزیر اسرائیلی در مسجد شیخ زاید+ تصاویر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز