خبرگزاری کار ایران

آمارها بر ضد گلرهای مس؛ رفسنجان بازهم گل می‌خورد؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۰۸

مس رفسنجان در هفته دهم لیگ یک باید به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز برود.

به گزارش ایلنا، تقابل دو تیم مس رفسنجان و فجرسپاسی شیراز، تقابل تیم‌های باسابقه لیگ یک می‌باشد. این دو تیم بازی‌های فراوان و خاطره‌انگیزی را در لیگ یک صورت داده‌اند و اکنون در وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی قرار ندارند.

از نکات قابل توجه بازی این هفته دو تیم این است که تیم مس رفسنجان در 3 بازی قبلی خود مقابل فجرسپاسی نتوانسته کلین شیت کند و در هر بازی حداقل یک گل دریافت کرده است. در مقابل نیز تیم فجرسپاسی 287 دقیقه است که در لیگ یک نتوانسته گلی را به ثمر برساند و برای گلزنی بی‌تابی می‌کند.

آمار بد گلرهای مس رفسنجان در این فصل که هیچ کلین شیتی را ثبت نکرده‌اند (البته مدافعین نیز نقش پررنگی در این مقوله داشته‌اند) گواه آن است که مس رفسنجان مقابل فجر هم گل خواهد خورد و در حسرت ثبت یک کلین شیت باقی خواهند ماند. باید منتظر نشست و دید که آیا سعید ابراهیم پور یا نیما علیپور می‌توانند برای اولین بار در این فصل برای مس رفسنجان کلین شیت کنند یا همانند فصول گذشته، بازهم دروازه مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی بازخواهد شد!

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه پارس شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز