خبرگزاری کار ایران

درگفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

اکران عمومی فیلمی درباره همسر امام خمینی (قدس سره) در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۷۶

فیلم مستند سینمایی «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق‌کریمی زمستان امسال اکران می‌شود.

غلامعلی اصغریان (مدیرعامل عروج فیلم و تهیه‌کننده فیلم مستند سینمایی بانو قدس ایران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر افزود: کارهای مقدماتی برای اکران فیلم انجام شده است و درخواست صدور پروانه نمایش برای فیلم بانو قدس ایران را به سازمان سینمایی ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر مجوز و پروانه نمایش فیلم تا اواخر آبان صادر شود و به‌دست ما برسد مقدمات را آماده و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اکران می‌کنیم البته اکران فیلم قبل از بهمن ماه آغاز می‌شود.

اصغریان ادامه داد: نسخه‌ای که قرار است اکران شود با نسخه‌ای نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر تفاوتی ندارد و قرار است فیلم به‌صورت عمومی و در گروه سینمایی اکران شود.

فیلم مستند سینمایی «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و تهیه‌کنندگی موسسه عروج فیلم درباره زندگی خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (قدس سره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ساخته شده است.

این فیلم  در آخرین جشنواره آسیا تک رم به نمایش در آمد و قرار است در جشنواره آسیا پاسیفک نیز  به نمایش دربیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز