خبرگزاری کار ایران

صادق بارانی: ما که گل زدیم به بازیکنان پرسپولیس فشار آمد / جنبه امتیاز دادن ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۲۸

هافبک سایپا نسبت به بازیکنان پرسپولی اظهار نظر عجیبی مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، صادق بارانی بازیکن تیم سایپا در مورد تساوی کسب شده برابر پرسپولیس که یک امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد در مورد بازی گفت: خدا را شکر خیلی خوشحالیم که یک امتیاز گرفتیم چون پرسپولیس تیمی است که به فینال آسیا رفته ولی فکر می کنم گلی که ما زدیم یک مقدار به بازیکنان پرسپولیس فشار آمد. بازیکن قد کوتاه این تیم  الفاظ زشتی به بازیکن ما نسبت داد. شجاع خلیل زاده هم به جای اینکه جلویش را بگیرد، دو تا رویش گذاشت و گفت و از همانجا استارت دعوا خورده شد.

وی در مورد اینکه سلیمانی بعد از گل به سمت نیمکت این تیم رفته، توضیح داد: نه نه؛ پرسپولیس فینال آسیا رفته و بازیکنی که به این تیم گل می زند، خوشحال می شود. هر کسی بود از این بیشتر خوشحالی می کرد. جنبه این را ندارند که وقتی امتیاز می دهند، بی احترامی می کنند. طاهرخانی هم مدرسه اش دیر شده بود و بی احترامی می کرد و این خوب نیست.

بارانی که فصل گذشته هم در بازی با پرسپولیس شاهد حواشی بود، در مورد اینکه چرا بازی با پرسپولیس به حاشیه کشیده می شود، توضیح داد: درست است ولی خدا را شکر من کاری نکردم و سعی کردم بازی ام را بکنم ولی متاسفانه اتفاقی که نباید می افتاد، رخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز