خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان:

۳۵ خانوار گرفتار سیل و آبگرفتگی در خوزستان/ توزیع اقلام امدادی بین حادثه دیدگان

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۶۱۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: پس از ارزیابی اولیه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر در شهرستان های آسیب دیده، اقلام امدادی بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: براساس آمار مرحله نخست امدادرسانی عوامل جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی، در شهرهای دزفول، لالی و بندر ماهشهر تاکنون امداد رسانی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در مناطق شهیون، زاویه مرادی، شوهان و اسلام آباد در دزفول و مناطق چم لون، نمره 9، جعفرآباد، مرادباور، محمدآباد هارکله و بنوار، از لالی و در سطح شهر بندرماهشهر شاهد آبگرفتگی منازل بوده‌ایم.

خدادادی با اشاره به آمار آسیب دیدگان خاطرنشان کرد: در مناطق ذکر شده در دزفول، 7 خانوار متشکل از 28 نفر  و در لالی 23 خانوار متشکل از 92 نفر و در بندر ماهشهر 5 خانوار متشکل از 20 نفر آسیب دیده اند.

وی ادامه داد: در مجموع 35 خانوار(140 نفر) آسیب دیده که پس از ارزیابی اولیه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر در شهرستان های مذکور، اقلام امدادی از قبیل چادر، پتو، موکت، نایلون پوششی و ملزومات دیگر بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز