خبرگزاری کار ایران

کریمی خبر داد:

معرفی برترین‌های ششمین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۰۷

دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران از معرفی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری مرحله ششم رشته استقامت جاده مازندران خبر داد.

عبدالمطلب کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: این دوره از مسابقات در بخش جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در مسیر 60 کیلومتری جاده جنگلی کلاردشت شهرستان عباس آباد در غرب مازندران برگزار شد.

وی با اعلام نتایج این مسابقات گفت: مقام قهرمانی جوانان به عرشیا جوانبخت از تنکابن رسید و در رده  پیشکسوتان علیرضا کبودی از باشگاه مرحوم محمد حسن شکوری تنکابن به مقام اول رسید. مهدی لویی از نیروی انتظامی مازندران دوم شد و عزت الله مظاهری از پیتزا نارنج سادات شهر رامسر سوم شد.

کریمی با اشاره به مقام قهرمانی بزرگسالان افزود: مرتضی رضوانی از پیتزا نارنج سادات شهر مقام اول، امین پورنجف از هیات‌بهشهر مقام  دوم و محمد نجات اللهی از نیروی انتظامی مازندران مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات روز جمعه 4 آبان ماه به مسافت 60 کیلومتر در منطقه جنگلی کلاردشت در شهرستان عباس آباد برگزار شد؛ خاطر نشان کرد: در پایان این مرحله از مسابقات یاد و خاطره دو عزیز از دست رفته شهرستان عباس آباد،  زنده یاد اصغر درودی، قهرمان بازیهای آسیایی توکیو ژاپن 1352 ) ) و زنده یاد جعفر مراد عباسی، قهرمان دوچرخه سواری مازندران گرامی داشته شد.

کریمی، همچنین از تلاش های مهدی امرجی ریاست هیات دوچرخه سواری شهرستان عباس آباد که میزبانی شایسته ای در ششمین مرحله از لیگ باشگاه‌های استان مازندران داشتند قدردانی کرد و گفت: از همراهی و همکاری فرماندار انقلابی عباس آباد، شورای شهر ، شهرداری، نماینده مجلس شورای اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عباس آباد و حمایت مالی شرکت باران موتور در کنار تلاش های هیات دوچرخه سواری مازندران، داوران و گروه موتور سواران و پلیس راهور و نیروی انتظامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز