خبرگزاری کار ایران

۲۰۰بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادیم

استیلی: باشگاه‌ها موظف به همکاری با تیم امید هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۴۵

مدیر تیم امید در مورد شرایط این تیم به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در مصاحبه با رادیو جوان گفت:‌ابتدا جا دارد صعود مقتدرانه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اسیا را به همه مردم ایران تبریک بگویم و شما می‌بینید که بعد از این اتفاق چقدر حال مردم خوب است.

وی در مورد وضعیت تیم امید گفت: بعد از بازی‌های آسیایی اندونزی دو مرحله اردو برگزار کردیم. در مرحله اول بازیکنانی که قبل از این کمتر دیده شده بودند بعد از حضور رضا شاهرودی،‌سهراب بخیتاری‌زاده و فرشاد ماجدی در تمرینات تیم‌ها به اردو فراخوانده شدند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند. در مرحله دوم اردو 40 بازیکن که مجموع  نفرات مدنظر کادر فنی را تشکیل می‌دادند دعوت شدند و تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. 

مدیر تیم امید، یادآور شد: ما قصد داشتیم دو بازی دوستانه انجام دهیم که متاسفانه عراق در آخرین لحظات انصراف داد و نتوانستیم تیمی را جایگزین کنیم. درخواست کردیم یک بازی با تیم بزرگسالان انجام دهیم که این اتفاق هم نشد. به همین خاطر مجبور شدیم دو روز زودتر اردویمان را به پایان برسانیم و فقط به یک بازی درون تیمی بسنده کنیم. امروز هم لیست 30 نفره بازیکنان امید را به فدراسیون اعلام کردیم تا نفرات مدنظر برای اردوی بعدی فرا خوانده شود. قرار است 19 آبان اردوی جدید ما آغاز شود و در 27 آبان برای برگزاری یک بازی دوستانه عازم عمان می‌شویم. در تلاش هستیم تا در ابتدای این اردو هم یک بازی دوستانه به حریفی از آسیای میانه در نظر بگیریم. 

استیلی در ادامه تاکید کرد: 16 آبان قرعه‌کشی مرحله اول انتخابی المپیک در کوآلالامپور برگزار می‌‌شود. مسابقات این مرحله 25 اسفند برگزار خواهد شد. 

وی درمورد شرایط همکاری باشگاه‌ها، تصریح کرد: بعد از مصوبه هیات رئیسه فدراسیون باشگاه‌ها موظف هستند با تیم امید همکاری کنند. ما سعی کردیم تعامل دوجانبه‌ای داشته باشیم و ارتباط خوبی با مربیان باشگاهی ایجاد کنیم. خدا را شکر شرایط خوبی ایجاد شده و تعامل مناسبی وجود دارد. برای اولین‌بار در چندین سال گذشته تیم امید به موقع تشکیل شده و آینده‌نگری خوبی صورت گرفته است. امیدوارم یک تیم خوب را آ‌ماده کنیم و بتوانیم در رقابت‌های بین‌المللی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. تاکنون حدود 200 بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفت‌اند که کادر فنی 30 تا 35 بازیکن را انتخاب کرده است اگر نفرات نخبه دیگری هم وجود داشته باشد قطعا درهای تیم ملی به روی آنها باز است. 

مدیر تیم امید در پایان گفت: از مربیان و مدیران باشگاه‌ها بابت همکاری که با تیم امید داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار تیم امید باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز