خبرگزاری کار ایران

شهریاری: نحوه برگزاری لیگ بسکتبال بانوان حرفه ای شده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۴۰

فائزه شهریاری با 26 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن هفته اول مسابقات لیگ برتر بانوان شد.

به گزارش ایلنا، فائزه شهریاری بسکتبالیست تهرانی امسال برای تیم پالایش نفت آبادان بازی می کند. شهریاری با وجود پیشنهاد از چند تیم سرآخر به آبادان رفت و می گوید از این انتخاب راضی است.

فوروارد تکنیکی نفت آبادان می گوید:اصلا فکر نمی کردم با یک هفته تمرین بتوانم با بچه های تیم هماهنگ باشم اما این اتفاق افتاد و هر چقدر از زمان بازی می گذشت مجموعه نفرات تیم با هم خیلی هماهنگ شدیم.

بسکتبالیست جوان تیم نفت امیدوار است در کوران لیگ، بازی به بازی بهتر شوند.

شهریاری که در ترکیب بسکتبال سه نفره دانشگاه آزاد در رقابتهای دانشجویان آسیا شرکت کرده بود حضور بین المللی و بازی های لیگ برتر را برای پیشرفت دختران مثبت ارزیابی می کند.

وی درباره دختران نفت می گوید: همراه سایر بازیکنان جوان ترکیب یکدست و هماهنگی به وجود آوردیم و انگیزه تیم بسیار بالاست. مربی جوان و باانگیزه ای مثل خانم مرتضی زاده هم داریم که تجربه قهرمانی با نفت را در فصل گذشته رقابت ها دارد.

شهریاری درباره تیم های این فصل لیگ برتر دختران می گوید: هنوز زود است بخواهم تیم ها را ارزیابی کنم. هفته نخست را پشت سرگذاشتیم.تیم های گروه ما به نسبت دشوار تر هستند و رقابت در آینده سخت تر می شود .امسال نحوه برگزاری لیگ بانوان کاملا حرفه ای و برای نخستین بار به صورت رفت و برگشت شده است. همین امر باعث دیده شدن خیلی از بازیکنان با نتایج غیرقابل پیش بینی تیم ها خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز