خبرگزاری کار ایران

مخالفت باشگاه استقلال با تغییر مکان برگزاری بازی با سایپا در جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۲۴

مسئولان ورزشگاه آزادی طی درخواستی از رییس فدراسیون فوتبال خواستار این شدند تا هیچ مسابقه‌ای در ورزشگاه آزادی تا زمان فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم استقلال و سایپا از رقابتهای جام حذفی فوتبال کشور که قرار بود روز 10 آبان ماه در ورزشگاه آزادی انجام شود، امکان دارد تا به ورزشگاه تختی منتقل شود.

در بازدید امروز مهدی تاج از ورزشگاه آزادی، رییس فدراسیون فوتبال در جریان آخرین روند آماده‌سازی این ورزشگاه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. مسئولین ورزشگاه آزادی در این بازدید از تاج درخواست کردند تا بازی فینال مسابقه‌ای در این ورزشگاه انجام نشود تا در روند آماده‌سازی ورزشگاه خللی وارد نشود.

مسئولین سازمان لیگ هم اعلام کردند اگر باشگاه استقلال به این اتفاق رضایت دهد و قبول کند که بازی در استادیوم دیگری انجام شود، ورزشگاه تختی میزبان این مسابقه خواهد بود.

هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه اظهار داشت: ما با این مسئله مخالفت داریم. اگر قرار به آماده سازی این استادیوم است ما حاضر به همکاری با ورزشگاه هستیم و جایگاهخ وی آی پی را برای آماده سازی در اختیار مسئولان استادیوم قرار می‌دهیم تا آنها کار خود را انجام دهند ولی اینکه بخواهیم به استادیوم تختی برویم مورد تایید ما نیست. قرارداد اجاره‌ی ورزشگاه برای این مسابقه امضا شده و ما مبلغ اجاره را پرداخت کرده‌ایم. مسئولان اگر نگران آماده‌سازی ورزشگاه هستند می‌توانند بازی را به تعویق بیاندازند. این مورد از نظر ما منتفی است و ما با انتقال بازی به ورزشگاه تختی مخالفیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز