خبرگزاری کار ایران

چهارمین تقابل شفر با قلعه نویی؛ ادامه درگیری در چمن آزادی!

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۱۴۶

سرمربی آلمانی برای چهارمین بار با پرافتخارترین سرمربی ایرانی رو به رو می‌شود.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن اصفهان میزبانی می‌کند و وینفرد شفر آلمانی برای چهارمین بار مقابل امیر قلعه نویی شاگردانش را روانه میدان خواهد کرد.

اولین مصاف شفر با ذوب آهن در لیگ هفدهم بود که آبی پوشان پس از هفته‌ها شکست ناپذیری پس از واگذار کردن نتیجه شهرآورد 85، با نتیجه 2 بر یک در اصفهان به قلعه نویی باخت. دومین رویارویی این دو سرمربی به بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مربوط می‌شود که قلعه نویی موفق شد یک بر صفر برنده شود.

اولین پیروزی شفر در بازی سوم رقم خورد؛ استقلال بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی را در ورزشگاه آزادی با درخشش مامه بابا تیام سه بر یک برنده شد تا آبی پوشان راهی دور بعدی شوند. این دیدار با حواشی هم همراه بود. بین دو نیمه بازی امیر قلعه نویی دستیاران خود را به وسط زمین فرستاد تا به داور اعتراض کنند اما شفر سمت آنها رفت تا اجازه ایجاد جنگ روانی را از آنها بگیرد. وقتی درگیری بین کادرفنی دو تیم در حال بالاگرفتن بود نیروی انتظامی دخالت کرد و طرفین را راهی رختکن کرد تا اتفاق بدی در آزادی رخ ندهد.

حالا باید دید چهارمین تقابل این دو سرمربی با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز