خبرگزاری کار ایران

قاضی: اتوبوس پارک نکردیم / فقط به حریف یک پنالتی دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۲۵

بازیکن تیم پیکان گفت: مقابل ذوب‌آهن اتوبوسی دفاع نکردیم.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی بعد از تساوی یک بر یک مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیمه اول بازی را بد شروع کردیم، رفته رفته بهتر شدیم و در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم. یک پنالتی برنامه ما را بهم ریخت، بازی مساوی شد که نتیجه خوبی برای ما محسوب می‌شد.

وی در مورد اینکه قبول دارید مقابل ذوب‌اهن اتوبوسی دفاع کردید، گفت: اتوبوسی که نمی‌شود گفت، هر تیمی سیستمی دارد. ما از جلو تیم حریف را پرس می‌کردیم. ذوب‌آهن به توپ‌های بلند روی آورد و ما به وسط‌تر آمدیم تا آنها توپ‌های بلند نزنند. در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم اما آنطور که می‌خواستیم نشد.

قاضی در مورد حضورش در تیم‌های مختلف لیگ و اینکه چه تجربه و خاطره‌ای از حضور در تیم‌های مختلف از پرسپولیس و استقلال گرفته تا ذوب‌آهن و پیکان، گفت: ۳ سال خوب در ذوب‌آهن داشتم آن سال نایب قهرمان آسیا شدیم، با نفت تهران هم در جام حذفی قهرمان شدم، با فولاد هم روزهای خوبی داشتم، اگر باشگاه‌ها به تعهداتشان عمل می‌کردند در یک باشگاه بیشتر می‌ماندم متأسفانه باشگاه‌ها به تعهداتشان عمل نمی‌کردند. ۲-۳ باشگاه شهرستانی و حتی تهرانی آنطور که فکر می‌کردم نبود من هم از آن تیم‌ها جدا شدم. ذوب‌آهن هم مسائل مالی داشتیم که با آقا سعید آذری مشکلات را حل کردیم و من هم به آنها تخفیفی دادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز