خبرگزاری کار ایران

علی اکبر حیدرنیا؛

​به ما گفتند باید اول تا چهارم شویم/ سرمربی جدید پیگیرتر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۸۴۵

هافبک گلزن مس رفسنجان از عملکرد امسالش نسبت به فصول گذشته رضایت بیشتری دارد.

به گزارش ایلنا، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگو با خبرگزاری ایلنا درخصوص بازی با اکسین البرز گفت: بازی عالی بود. موقعیت‌های خیلی خوبی را روی دروازه حریف تدارک دیدیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما روی یک صحنه گل خوردیم. حریف تنها یک موقعیت داشت که آنهم گل شد. یکی از بهترین بازی‌های خودم را به نمایش گذاشتم و همه گفتند که بهترین بزیکن زمین بودم.

وی درخصوص آخرین شرایط و هدف این فصل مس رفسنجان گفت: همه چیز در باشگاه خوب است و هیچ مشکلی نداریم. به ما گفتند که امسال باید بین تیم‌های اول تا چهارم جدول قرار بگیریم و ما نیز تمام تلاشمان را می‌کنیم تا علاوه بر نزدیکی به هدف باشگاه، هواداران را نیز از عملکردمان خوشنود کنیم.

حیدرنیا در پاسخ به اینکه آیا از عملکردش راضی بوده یا نه نیز گفت: فکر نمی‌کنم تغییری در سبک بازی‌ام رخ داده باشد. عملکردم نسبت به فصول گذشته بهتر بوده است و فعلا دو پاس گل داده‌ام و یک گل نیز زده‌ام که برای یک هافبک دفاعی، می‌تواند خوب باشد.

هافبک مس رفسنجان در خاتمه درخصوص میشو کریستیچوویچ نیز گفت: آقای میشو تمرینات سخت و فشرده‌ای را برای ما تدارک دیده است. ایشان پیگیری فراوانی نسبت به وضعیت بازیکنان دارد و باتوجه به آنچه که در تمرینات مشاهده می‌کنیم، تیم ما قطعا بهتر خواهد شد و در پایان نیم فصل اول، به رده چهارم جدول می‌رسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز