خبرگزاری کار ایران

هافبک دفاعی آلومینیوم اراک؛

یحیی‌بیگی: از لحاظ فنی هماهنگ‌تر شدیم/ تنها هدفمان حضور در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۴۰

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که از لحاظ فنی نسبت به هفته‌های قبل هماهنگ‌تر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، مصاحبه روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با عباس یحیی بیگی هافبک بومی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به شرح ذیل می‌باشد:

شرایط تیم را در این فصل چگونه میبینید؟

خدارا شکر در این فصل با حضور کادرفنی و بازیکنان خوب شرایط بسیار مطلوبی را داریم. احساس میکنم این فصل با فصول گذشته تفاوت زیادی دارد و بسیار امیدوارم که با کسب نتایج درخشان بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. تمام هدف از همان ابتدای فصل با جذب نفرات مورد نظر کسب سهمیه لیگ برتر بوده است.

بازی های گذشته و مسابقاتی که پیش رو داریم را چگونه ارزیابی میکنید؟

خدارا شکر در بازی های گذشته عملکرد خوبی را داشتیم ولی میتوانیم از این هم بهتر باشیم. از نظر فنی هماهنگ تر شدیم و امیدوارم که به هماهنگی کامل برسیم تا شرایط بهتری را در ادامه فصل داشته باشیم.

در مورد بازی های آینده هم  به دنبال نتایج بسیار بهتری هستیم،کمی نوسان در نتایج ایجاد شده بود که انشالله با تفکرات کادر فنی و تلاش بازیکنان بدون شک این نوسانات نیز برطرف خواهد شد و تیمی یکدل تر و با ثبات تر را در ادامه مسابقات شاهد خواهید بود.

در بازی بعد با خونه به خونه بابل مصاف داریم که در سالهای گذشته شرایط بسیار ایده آلی داشته و در این فصل هم کم کم به شرایط خوب خود نزدیک میشود ولی هدف ما در این دیدار فقط پیروزی و شاد کردن دل هوادارانی است که در هفته گذشته با جوی که ایجاد کردند باعث این شدند تا بتوانیم گلهای خورده را جبران کنیم. 

شما سالهای زیادی را در اراک حضور داشتید، نظر شما در مورد آقای ربیعی و کادر فنی تیم در این فصل چیست؟

آقای ربیعی مربی بسیار با دانشی است و در کنار ایشان دستیاران کاربلد و خوبی حضور دارند و امیدوارم با تلاشی که انجام میدهیم بتوانیم پاسخگوی زحمات بی دریغ این عزیزان و مسئولان باشگاه باشیم.

صحبت پایانی: 

در آخر جای دارد از تمام هم تیمی های عزیزم تشکر کنم و دست تک تک هوادارنمان را میبوسم  که این فصل چشم امیدشان به این تیم است تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و از هواداران میخواهم ما را تنها نگذارند تا با هم در پایان فصل جشن موفقیت را برپا کنیم،  از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره هم کمال سپاس را دارم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بسته اند و امیدواریم که در پایان فصل پاسخ لطف این عزیزان را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز