خبرگزاری کار ایران

حنطه را حمایت کنید؛

اخوان: آلومینیوم اراک متعلق به کل استان است/ تلاش مان صعود به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۰۸۵

مدیرعامل آلومینیوم ایران گفت: تمامی تلاش ما این است که تیم فوتبال آلومینیوم اراک راهی لیگ برتر شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک این فصل به لطف مدیریت قاطع « بهمن اخوان» موفق شد دوباره راهی مسابقات لیگ دسته اول شود. براین اساس، روز گذشته و در جلسه هیات مدیره آلومینیوم اراک این نتیجه حاصل شد که « علی حنطه » هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

«بهمن اخوان» مدیر عامل آلومینیوم ایران(ایرالکو) در این خصوص گفت: این تیم فقط متعلق به آلومینیوم نیست، بلکه به تمام صنایع اراک تعلق دارد. پس باید همه برای این تیم و نهایتا پیشرفت فوتبال استان تلاش کنیم.

وی در مورد انتخاب حنطه اظهار داشت: پس از جلساتی که داشتیم، قرار بر این شد علی حنطه سرمربی تیم باشد. زیرا او بی حاشیه ترین و بهترین گزینه برای هدایت تیم است. پس انتظار می رود همه اهالی فوتبال استان از جمله رئیس هیات فوتبال نهایت همکاری را با وی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: انتظار دارم دوستان سیاسی به تیم کمک کنند. همچنین از نمایندگان محترم استان در مجلس می خواهم تیم را حمایت کنند تا این تیم که حق اراکی ها است، به لیگ برتر راه پیدا کند.

مدیر عامل ایرالکو در پایان خاطر نشان ساخت: متاسفانه دوستان در اراک به جای این که کمک کنند، سنگ اندازی می کنند و فکر نمی کنند این تیم نماینده استان در لیگ است. ما می خواهیم در آینده نزدیک همه صنایع بزرگ اراکی را سهام دار تیم کنیم تا نشان دهیم این تیم برای کل استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز