خبرگزاری کار ایران

کنفرانس خبری پیش از بازی نساجی؛

نکونام :منتظر عذرخواهی ناظمی بودم/اشتباهات داوری تا کی!!

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۰۶

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:در فرودگاه پس از بازی سپاهان به داور بازی گفتم اگر پنالتی اشتباه بود عذرخواهی کن.

 به گزارش ایلنا از قائم شهر،جواد نکونام عصر امروز  در کنفرانس مطبوعاتی  پیش از بازی تیمش نساجی مازندران مقابل ماشین سازی در جمع خبرنگاران  گفت: کادر فنی تیم نساجی تمام تلاش خود را برای نتیجه گیری تیم انجام داده و  اختلاف امتیاز ما با تیم هایی که بالاتر از نساجی در جدول رده بندی مسابقات قرار دارند، 2 امتیاز است که در بازیهایی که انجام دادیم مستحق برد بودیم.

وی  در ارتباط  با اشتباه داوران که در نتایج  تیم تاثیر گذار بوده،اذعان داشت: کمیته داوران در روزهای گذشته صراحتا به اشتباهات داوری اعتراف کرده، هر چند این اعتراف الان دردی از تیم نساجی دوا نمی کند و نتیجه بازی هم بر نخواهد گشت.

وی در ادامه افزود:  روند اشتباهات داوری و بیان نکات این  اشتباهات در بازی های نساجی چه در نشست های خبری ،چه در محافل ورزشی تکراری شده و پرداختن به این موضوعات تاثیری به حال تیم نخواهد داشت.

سرمربی نساجی با اشاره به اینکه در نیم فصل نفرات جدیدی را جذب خواهیم کرد،اظهار داشت: 

برای نیم فصل دوم نفرات جدیدی به تیم جذب خواهیم کرد که  امیدواریم با نفراتی که به تیم اضافه می شوند در کسب نتیجه موفقیت های  بیشتری  را بگیریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به لحاظ نفرات مشکلی نداریم، اما برای تقویت تیم نیاز بوده تا بازیکنان جدید را  در چند پست جذب نماییم

نکونام درخصوص انتخاب داود رفعتی به عنوان ناظر بازی تیم نساجی گفت: رفعتی تاکنون 4 بازی برای تیم ما ناظر فدراسیون بوده، البته ما خوشحال ایم که ایشان هربازی تیم نساجی به قائمشهر بیاید

وی ادامه داد: در برخی مواقع به این موضوع  فکر  می کنیم که واقعا چرا آقای رفعتی به عنوان ناظر بازی ما انتخاب شده واین موضوعی هست که خود شما خبرنگاران هم به آن اشاره داشتید.

سرمربی تیم نساجی مازندران  درخصوص بازی حساس تیم نساجی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: در طول هفته های گذشته تمرین های منظم داشتیم که  حساب ویژه ای برای این بازی باز کردیم و امیدواریم در بازی روز پنجشنبه 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت16:30 روز پنج شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم ماشین سازی تبریز است.

تیم نساجی مازندران تا پایان هفته نهم این رقابتها با کسب 7 امتیازدر رده چهاردهم و ماشین سازی با 9 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

کنفرانس خبری پیش از بازی رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز ساعت 13برگزار شود که به علت تاخیر در پرواز تبریز به ساری این نشست لغو شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز