خبرگزاری کار ایران

شکایت فرانسه از مزاحم تلفنی کاخ الیزه

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۵۱

دولت فرانسه از یک مزاحم تلفنی نزد دادگستری این کشور شکایت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، رسانه‌های محلی فرانسه امروز - چهارشنبه- گزارش دادند که یک شهروند فرانسوی بارها به کاخ الیزه، مقر ریاست‌جمهوری این کشور تلفن زده است. این فرد که نامش فاش نشده، یک معلم موسیقی ۳۸ ساله است که از شهر انسی واقع در شرق فرانسه بارها با مرکز تلفن کاخ الیزه تماس گرفته است.

به نوشته رسانه‌های محلی، این مرد از دو سال پیش تا کنون بارها و بارها از خط تلفن ثابت با مرکز تلفن ادارات مختلف دولتی تماس گرفته و از روند اداری کشور ابراز ناراحتی کرده است. او پس از ناامیدی از ادارات محلی، با کاخ الیزه تماس گرفته و خواستار گفت‌وگوی مستقیم با رئیس جمهوری شده، اما پس از آن که اجازه این گفت‌وگو را نیافته، بارها به شخص رئیس جمهوری و کارمندان و خود تلفن‌چی ناسزا گفته است.

به گزارش دبیرخانه کاخ الیزه این فرد تنها در روز ۲۲ اکتبر گذشته، ۱۹۵ بار به مقر ریاست‌جمهوری فرانسه زنگ زده است.

نتایج نخستین آزمایش‌های روانشناسی روی این شهروند نشان می‌دهد که از سلامت عقلی کامل برخوردار است و بنابراین مسئول این رفتار خود خواهد بود. او در نخستین بازجویی گفته که حق اوست در یک مملکت آزاد و دموکراتیک مثل فرانسه انتقاد کند و به او اجازه صحبت با رئیس‌جمهوری داده شود.

این مرد که متأهل و دارای فرزند است، هم اکنون در بازداشت موقت پلیس به سر می‌برد و قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۹ دادگاهی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز