خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز:

آشپزخانه صنعتی استان البرز تا ۲۸ صفر خدمات غذادهی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۱۷

رئیس ستاد عالیات استان البرز از پخت روزانه بین ۸ هزار پرس در وعده نهار و ۸ هزار پرس در وعده شام برای زائران اربعین حسینی در موکب نجف ستاد عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ایلنا، سلیمان شکری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد عتبات عالیات استان البرز با توجه به خدمات‌دهی آشپزخانه صنعتی استان البرز به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف اظهار داشت: آشپزخانه صنعتی استان البرز از پنجم صفر کار خود را برای پخت غذا و خدمات دهی آغاز کرده و این خدمات دهی تا ۲۸ صفر ادامه دارد.

وی افزود: برنامه پخت غذا از روزانه دو هزار پرس در هر وعده آغاز شده و در حال حاضر تا پایان سفر به هر وعده  شام و نهارحدود ۲۲هزار پرس افزایش می یابد.

شکری با بیان اینکه حدود ۴۵ هزار پرس در دو وعده نهار و شام بین زائران استان البرز توزیع می‌شود، بیان کرد: تعداد زیادی از داوطلبان خدمت در این موکب بدون هیچ چشمداشتی با رعایت تمام موازین بهداشتی کار پخت غذا برای زائران را انجام می دهند.

در ستاد مرکزی عتبات عالیات در نجف اشرف  ۵ نوع برنامه غذایی برای زائران تدارک دیده شده است و برنامه‌ریزی با صبحانه گرم شروع می شود و نهار و شام برنامه غذایی همراه با برنج است.

وی گفت: موکب مسجد جامع رجایی شهر نیز با پخت صبحانه در موکب نجف مستقر در ستاد عتبات عالیات استان البرز در خدمت زائران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز