خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش وزیر ورزش به حواشی ایجاد شده برای برنامه نود/ مساله مربوط به صدا و سیما است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۳۰

وزیر ورزش و جوانان درباره حواشی ایجاد شده برای برنامه نود هم گفت: در این مورد باید با آقای علی عسگری حرف بزنید این مساله مربوط به صدا و سیما است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی‌های مختلف ورزشی را تبریک می‌گویم. امسال سال پررویدادی را داشته و داریم این رویدادها با جام جهانی شروع شد که نتایج خوب و تاریخی را هم گرفتیم. بعد بازی‌های آسیایی را داشتیم که بیشترین مدال تاریخ را گرفتیم و بعد در بازی‌های پاراآسیایی هم رتبه چهارم گذشته را به سوم ارتقا دادیم.

وی افزود: بعد از آن المپیک جوانان را داشتیم که رتبه بیست و چهارم خود را به هفتم ارتقا دادیم. این‌ها در کنار موفقت باشگاه‌ها بود. بر همین اساس تیم استقلال تا مرحله یک چهارم نهایی آمد و برای اولین بار دو باشگاه ما در یک چهارم با هم حضور داشتند، خوشبختانه پرسپولیس به نیمه نهایی آمد و توانست با اقتدار تیم قدرتمند السد را که مهره‌های گران قیمتی داشت، پشت سر بگذارد و به فینال برود. امروز هم فینالیست دیگر مشخص می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: امروز یکی از این دو تیم سرنوشتش مشخص می‌شود و دوازدهم و نوزدهم ماه جاری بازی  رفت و برگشت را داریم. امیدواریم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم. بعد از ۹ سال به فینال راه پیدا کردیم وچند دهه است نتوانستیم قهرمان باشگاه‌های آسیا شویم امیدواریم پرسپولیس با همین اقتدار بتواند قهرمان شود.

وی درباره حواشی ایجاد شده برای برنامه نود هم گفت: در این مورد باید با آقای علی عسگری حرف بزنید این مساله مربوط به صدا و سیما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز