خبرگزاری کار ایران

نیمه دوم سال ۹۷ انجام می‌شود؛

تعمیر خانه‌های ۱۵۰ خانوار مددجوی البرزی با همکاری گروه‌های جهادی

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۲۲

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد البرز گفت: ۱۵۰ واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز با همکاری بسیج سازندگی و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تعمیر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مازیار محمدی با اشاره به اینکه در این طرح برای هر خانه مددجویی نیازمند تعمیرات مبلغ دو میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و مبلغ دو میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی در نظر گرفته‌شده است گفت: درمجموع رقمی معادل ششصد میلیون تومان برای تأمین مصالح ساختمانی مددجویان هزینه می‌شود.

وی بابیان اینکه نیروهای بسیجی در قالب گروه‌های جهادی بدون دریافت حق‌الزحمه و به‌صورت افتخاری عملیات اجرایی این طرح را برعهده‌گرفته‌اند افزود: ۱۵۰ واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز با همکاری بسیج سازندگی و با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی تعمیر می‌شوند.

محمدی با اعلام اینکه هم‌اکنون بیش از سه هزار مددجوی مستأجر ساکن در استان البرز مستأجر هستند گفت: طی سال گذشته ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد خانه‌دار و حدود هزار خانه مددجویی نیز تعمیر شد.

مدیر تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد البرز بیان کرد: ۲۸ درصد از صدقه‌های پرداختی مردم نوع‌دوست البرز در امر خرید، ساخت و تعمیر مسکن خانوارهای مددجوی البرزی هزینه می‌شود.

گفتنی است، در روستاهای استان البرز خانه‌دار کردن مددجویان با استفاده از تسهیلات دولتی طرح بهسازی منازل مددجویان روستایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز