خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران خبر داد:

تامین روشنایی 350 هکتار از مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه ایران و عراق

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۷۸

وزیر نیرو از تجهیز 350 هکتار از مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه ایران و عراق و تامین مناسب روشنایی با ایجاد دکل‌های برق در سال جاری خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" امروز پنج‌شنبه در حاشیه سفر به استان ایلام و بازدید از تاسیسات تامین آب و برق در پایانه مرزی مهران افزود: همکاری خوبی میان دستگاه‌‌های مسئول دو کشور ایران و عراق برای پذیرایی از زائران اربعین برقرار است.

وی ادامه داد: 40 گروه فنی از وزارت نیرو به منظور تامین آب و برق زائران در دو سوی مرز ایران و عراق و در شهرهای کربلا و نجف مستقر هستند.

وزیر نیرو اظهار کرد: امسال چهار واحد تولید آب بسته بندی با ظرفیت شبانه روزی 350 هزار بسته در مرزهای سه گانه مستقر شده اند.

اردکانیان یادآور شد: هشت دستگاه واحد کنترل کیفیت آب به شکل سیار برای تامین آب سالم بین مرزهای ایران و عراق استقرار یافته و بیش از 1500 واحد حمام سیار نیز برای استفاده زائران اربعین ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی به پایانه مرزی چذابه نیز نسبت به سال های گذشته با امکانات بهتر و بیشتر توسعه یافته است.

وزیر نیرو به همراه استاندار ایلام و سایر مسئولان محلی، از تاسیسات تامین آب و برق و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه خروجی مرز مهران بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز