خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

از توضیحات عربستان درباره خاشقجی راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۴۲

رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن ابراز نارضایتی از توضیحات عربستان درباره پرونده قتل روزنامه‌نگار سعودی گفت که نمی‌خواهد سرمایه‌گذاری‌های ریاض در ایالات متحده را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -دوشنبه- گفت که همچنان از توضیح عربستان سعودی درباره پرونده قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار سعودی، در کنسولگری این کشور در استانبول راضی نیست اما نمی‌خواهد سرمایه‌گذاری‌های ریاض در آمریکا را از دست بدهد. 

دو منبع آگاه به رویترز گفتند که «جینا هاسپل» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی (سیا)، روز گذشته به ترکیه سفر کرد تا درباره پرونده خاشقجی با مقام‌های این کشور رایزنی کند. 

ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «از آنچه شنیده‌ام رضایت ندارم. نمی‌خواهم سرمایه‌گذاری‌هایی را از دست بدهم که ریاض در کشورمان انجام داده است، اما از جزئیات این پرونده سر در خواهیم آورد.»

او در گفت‌وگو با «یو‌اس‌ای تودی» گفت که به باورش قتل خاشقجی ماحصل «برنامه‌ای بود که از مسیر اصلی‌اش منحرف شد».

این در حالی است که ترامپ پیشتر مدعی شده بود که چنانچه دست داشتن ریاض در قتل خاشقجی برایش مسجل شود، به‌سختی این کشور را تنبیه خواهد کرد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز