خبرگزاری کار ایران

دیه گو مارادونا زیر تیغ جراحی

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۶۷

دیه‌گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین دچار آرتروز شدید زانو است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، جرمن اوچوا، پزشک کلمبیایی مارادونا با اعلام این خبر گفت: «کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین در هر دو زانویش دچار ورم شدید مفاصل شده به طوری که اگر تحت عمل جراحی قرار نگیرد راه رفتن برایش سخت خواهد شد. پیش از جام جهانی 2018 روسیه، درمان موقتی انجام دادیم تا مارادونا بتواند فعالیت‌هایش در خلال آن تورنمنت را به بهترین شکل انجام دهد. او از ناحیه زانوی هر دو پا دچار آرتروز شدید و دیگر برای زانو‌هایش غضروفی باقی نمانده است. استخوان‌های او به هم ساییده می‌شوند. این مشکل بزرگی است چون باعث ایجاد درد شدید، ورم و محدودیت در حرکت می‌شود.»

پزشک مارادونا افزود: «مارادونا می‌داند که درمان مشکلش عمل جراحی و قراردادن پروتز در زانو‌هایش است. دیر یا زود او باید تن به این کار بدهد و تنها درمانش همین است.»

اخیراً ویدئویی از مارادونا در حال تمرین دادن تیم دورادوس دسینالوا در دسته دوم فوتبال مکزیک منتشر شده که نشان می‌دهد او برای راه رفتن به حالت عادی مشکل دارد. اوچوا با اشاره به این موضوع ادامه داد: «وضعیت دیه‌گو به مرحله‌ای نمی‌رسد که او دیگر نتواند راه برود. به لطف پیشرفت تکنولوژی راه حلی برای درمان مشکل او وجود دارد اما این راه‌حل تنها با عمل جراحی حاصل می‌شود. اوچوا پیش از این هم یک بار زانوی پای چپ مارادونا را در سال 2004 جراحی کرده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز