خبرگزاری کار ایران

رحمتی – سیدحسین حسینی؛ یک چرخشی ناامیدکننده

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۶۰

طلوع دوباره سید حسین حسینی در چارچوب دروازه استقلال در شرایطی که مهدی رحمتی در هفته‌های گذشته نمایش انتقاد آمیزی در ترکیب استقلال نداشت بسیار عجیب و شگفت انگیز بود.

به گزارش ایلنا، شفر در حالی دروازه‌بان تیمش را در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل تغییر داد که هیچ لزومی نداشت در این نقطه دست به تحولات تازه بزند. رحمتی از ابتدای لیگ تا هفته هشتم و به انضمام بازی‌هایی که استقلال در جام حذفی و حتی لیگ قهرمانان آسیا انجام داده بود، دروازه‌بان مطمئنی جلوه می‌کرد. سرمربی آبی‌ها اما ناگهان تصمیم گرفت حسینی را به محافظت از قفس توری استقلال بفرستد.

تصمیمی که اگر بعد از بازی با السد که شکست 3 بر یک استقلال را درپی داشت، اتخاذ می‌‌شد هیچ منتقدی را به دنبال خود نمی‌دید اما سرمربی استقلال درست در ایامی که رحمتی در ترکیب استقلال می‌درخشید او را به نیمکت ذخیره‌ها برد. از آن سو نمایش سید حسین حسینی در بازی با سایپا به گونه‌ای بود که هیچ منتقدی را به دنبال خود نمی‌دید. حسینی در این بازی ناجی تیمش بود و در واپسین ثانیه‌ها با واکنشی خیره کننده استقلال را برنده این بازی نگه داشت تا شانس خود را برای حضور دوباره در قفس توری استقلال افزایش دهد.

حدس زدن اینکه در بازی با سپاهان وینفرد شفر از کدام یک از دروازه‌بان‌هایش استفاده می‌کند اما با حضور دوباره حسینی در چارچوب دروازه استقلال دشوار شده است. شاید اگر رحمتی در بازی با سایپا هم برای استقلال بازی می‌کرد می‌شد با قطعیت گفت که او مقابل سپاهان هم مرد شماره یک آبی‌ها خواهد بود اما شفر کاری با استقلال کرده که دیگر نمی‌شود به سادگی دروازه‌بان این تیم در بازی‌های آتی را گمانه‌زنی کرد. درباره انتخاب‌های آتی شفر دو نظریه وجود دارد. گروهی که می‌گویند حسینی مقابل سپاهان بازی خواهد کرد و گروهی که رای را به سیدحسین حسینی می‌دهند.

صرفنظر از این پیشگویی‌ها اما با قطعیت می‌توان گفت که سرمربی استقلال با میدان دادن به حسینی در واقع از سیستم چرخشی خود در روزها و ماه‌های آتی پرده برداری کرده است. حال شاید در بازی با سپاهان باز هم حسینی دروازه‌بان استقلال باشد اما تردیدی نیست که در آینده‌ای نه چندان دور دوباره مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال خواهد بود. نزدیکان به استقلال نیز از این حربه رونمایی کرده‌اند. آنها که با شفر همکلام شده‌اند و درباره انتخاب شماره یک‌ها از او پرسیده‌اند بر این باورند که استقلال از این پس از یک روش چرخشی بلند مدت استفاده می‌کند و دروازه‌بان‌ها هر چند هفته یک بار تغییر خواهند کرد.

شاید هر هشت هفته یک بار، شاید هم کمتر و شاید هم بیشتر اما این روش در استقلال اعمال خواهد شد و دیگر یگانه شماره یکی در ترکیب استقلال نخواهد بود.

از این پس باید هم رحمتی و هم حسینی را شماره یک‌های استقلال بدانیم. دروازه‌بان‌هایی که هر دو مدعی حضور در چارچوب دروازه استقلال خواهند بود. آیا استقلال از این وضعیت سود خواهد جست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز