خبرگزاری کار ایران

در غیاب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی

دلخوری بازیکنان تیم ملی بسکتبال مطرح شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۴۶

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با بازیکنان تیم ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با بازیکنان تیم ملی برگزار شد.در این جلسه که حامد حدادی، ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی، میثم میرزایی ، محمد جمشیدی و بهنام یخچالی حضور داشتند روبروی اعضای کمیته فنی نشستند. در این جلسه نه خبری از رامین طباطبایی بود نه مهران شاهین طبع و این طور که مشخص است اعضای کمیته فنی قصد داشتند صحبت های بازیکنان را بشنوند تا بیشتر در جریان مشکلات قرار بگیرند.

در این جلسه که حدود 3 ساعت به طول کشید محمد ایزدپناه، عباس مرشدی، مسعود قاسمی، مسعود عماری و فریده شجاعی حضور داشتند و با روی باز از بازیکنان استقبال کردند. آنها همان ابتدای جلسه اعلام کردند که اینجا کمیته انضباطی نیست و فقط می خواهیم صحبت کنیم تا مشکلات برطرف شود.

حامد حدادی به عنوان بزرگتر بازیکنان برخی مسائل را مطرح کرد و در صحبت هایی که رد و بدل شد اعضای کمیته فنی متوجه شدند که بازیکنان از کادر فنی تیم ملی و رفتارهایی که در این مدت با آنها شده است دلخوری هایی دارند که همان ها باعث شده این اتفاقات رخ دهد.

اینکه بازیکنان توانستند حرف های شان را بزنند و درد و دل کرده اند اتفاق خوبی است بدون شک بازیکنان نیاز به فرد یا کمیته ای دارند که برای آنها قابل اعتماد باشد و حرف های شان را بشنوند تا آنها هم راحت بتوانند مشکلات را مطرح کرده و در پی حل آن برآیند.

خروجی این جلسه امروز تنها گفت و شنود از سوی دو طرف بود و به نظر می رسد از الان به بعد این کمیته فنی است که باید با توجه به صحبت های بازیکنان وارد عمل شود. بدون شک آنها باید حرف های کادر فنی را هم بشنوند و پس از آن دنبال حل این مشکلات باشند.

هر چه باشد تیم ملی بازی های مهم و حساسی در پیش دارد کسی هم توقع ندارد در این برهه اتفاق خاصی بیفتد اما از الان باید به فکر آینده باشیم و شرایط را برای بهتر شدن حال تیم ملی فراهم کنیم. این وظیفه مهمی است که اعضای کمیته فنی باید در این مدت نشان دهند از پس آن برمی آیند و با تصمیمات درست راه را برای بسکتبال و تیم ملی هموارتر می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز