خبرگزاری کار ایران

مردودی بسکتبال در امتحان املا!

آقای طباطبایی کی و کجا اختلاف بین ملی پوشان و قاسمی حل شد؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۶۹۱

در واکاوی صحبت های رئیس فدراسیون بسکتبال بد نیست به چند نکته اشاره کنیم.

به گزارش ایلنا، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال بعد از هفته پر تنشی که بخاطر حواشی بوجود آمده گذرانده بود بالاخره لب به سخن گشود و در مصاحبه با "ورزش سه" به برخی موارد اشاره کرد. او در ابتدا از گرفتن ضمانتنامه از تیم های لیگ برتری سخن گفت که امیدواریم با این اوصاف هر 11 تیم تا پایان در لیگ ماندنی باشند و اگر چنین نشود فدراسیون باید پاسخگو بوده و با آنها برخورد کند. اما ای کاش آقای طباطبایی درباره وضعیت تیم ها هم سخن می گفت، درباره حضور دقیقه نودی تیم پگاه و فراخوانی که برای بازیکنان داد. آیا اینها در شان لیگ برتر است و باید با وجود چنین تیم هایی منتظر لیگی قدرتمند و هیجانی باشیم؟

طباطبایی در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: "از نظر من صحبت کردن از دوغ و ماست در شان تیم ملی نیست. ما متخصص تغذیه ای در تیم ملی داشتیم که با نظر او برنامه هفتگی غذایی بازیکنان را تنظیم می کردیم. اصلا بحث صرفه جویی مطرح نبوده است."

آقای طباطبایی اگر این حذف با نظر متخصص تغذیه بوده است چرا پس به بازیکنان گفته شده بخاطر گرانی لبنیات، ماست و دوغ حذف شده ؟ اگر واقعا چنین است که گفتید باید آن شخصی که همه را به اشتباه انداخته پیدا و جریمه کنید. با این اوصاف حتما حذف سلفون از اردوی تیم ملی هم با نظر دکتر تغذیه بوده و او تجویز کرده است!

رئیس فدراسیون درباره مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی و ارتباط او با بازیکنان گفته است: "قاسمی با بازیکنان رابطه خوبی دارد و با آنها رفیق است. الان هم که این صحبت ها مطرح شده، اختلافی بین او و بازیکنان تیم ملی نیست. امان از این فضای مجازی که باعث شد برخی حاشیه ها به وجود بیاید. مطمئن باشید که این حاشیه ها تاثیری روی تیم ملی نخواهد گذاشت."

آقای طباطبایی شما با کدام بازیکن صحبت کرده اید که الان می گویید اختلافی بین قاسمی و بازیکنان نیست؟ آیا بعد از این اتفاقات حداقل بزرگترهای تیم را صدا زدید و رودررو حرف های آنها را شنیدید که الان از نبود اختلاف صحبت می کنید؟ آیا قاسمی بعد از آن صحبت های کذایی که کرد مورد بازخواست قرار گرفت یا اینکه چون رفیق شفیق شماست و مدیر تیم های ملی هر آنچه که می خواهد می تواند بگوید و کسی هم حق خرده گرفتن ندارد؟ مسعود قاسمی مورد احترام همه ماست اما باید قبول کند که در این مورد اشتباه کرده و حرف های نادرستی را مطرح و باعث ناراحتی تمام بازیکنان تیم ملی شده است. آیا از آن روز اتفاقی افتاده که اختلاف بین او و بازیکنان برطرف شده است؟ اگر شده لطفا بگویید که همه بدانند چون تا آنجایی که ما در جریانیم هنوز بازیکنان تیم ملی از آن حرف ها ناراحت هستند.

رئیس فدراسیون درباره سهم خواهی از پاداش قهرمانی پتروشیمی هم گفته است: "خوشحالم که تیم پتروشیمی با حمایت فدراسیون و با آن شرایط سخت به مسابقات جام باشگاههای آسیا اعزام شد و با جام قهرمانی بازگشت. تیم قهرمان پاداشی دریافت می کند که طبیعتا به باشگاه پتروشیمی می رسد. این پاداش برای خودشان است و آنها تصمیم می گیرند که چطور آن را خرج کنند. فدراسیون در زمینه اعزام هزینه های برای بلیت و ویزا انجام داده بود که باید از سوی باشگاه پتروشیمی پرداخت شود. غیر از این ما هیچ چشمداشتی به پاداش پتروشیمی نداریم و دنبال سهم خواهی هم نیستیم."

چه خوب که فدراسیون هیچ چشمداشتی به پاداش پتروشیمی ندارد، چه خوب که فدراسیون با درآمد خودش می خواهد سالن افراسیابی را بسازد اما بد نبود آقای طباطبایی درباره سفر آقای سعیدی به بیروت و جلسه ای که او با هاکوپ دبیر کنفدراسیون آسیا هم داشته صحبت می کردند تا ما هم بدانیم این سفر برای چه بوده و چه دستاوردی برای بسکتبال داشته است. اگرچه با هاکوپ صحبت شده و در جریان هستیم اما اگر از زبان شما هم می شنیدیم خوب بود!

آقای طباطبایی سوای همه اینها و دغدغه های ریز و درشتی که دارید توصیه می کنیم کمی هم خبرهای سایت و کانال تلگرامی فدراسیون را هم رصد کنید تا متوجه شوید تا چه اندازه غلط املایی و اشتباه به اصطلاح "لپی" داریم که باعث تاسف خانواده بسکتبال شده است. شاید از نظر شما این مشکلی نباشید اما فراموش نکنید که سایت و کانال منبع اصلی اطلاع رسانی فدراسیون است و خوشایند نیست که در اکثر خبرها اشتباهاتی دیده شود. ماه هاست که این اشتباهات را می بینیم و تذکر هم می دهیم اما گویی کسی از فدراسیون پیگیر نیست که اگر بود تا الان متوجه می شدید اعضای روابط عمومی فدراسیون در امتحان املا و بسیاری از امتحان های دیگر مردود شده اند!

سعیده فتحی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز