خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

افزایش دما و وزش باد گرم در انتظار پایان هفته استان

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۵۷۲

پیش بینی های اداره کل هواشناسی مازندران نشان می دهد که دمای هوای استان  روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم آبان ماه آفتابی همراه با وزش باد گرم خواهد بود.

احمد اسدی در گفتگو با ایلنا با اشاره به وضعیت هوای مازندران هوای امروز دوشنبه 30 و سه شنبه اول آبان را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

وی افزود: آسمان استان مازندران در روز چهارشنبه دوم آبان ماه آفتابی است و از شب در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم همراه خواهد بود.

معاون  توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای استان برای روزهای پنجشنبه وجمعه  همراه با افزایش دما  و بویژه در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم جنوبی (گاهی شدید)  خواهد بود.

وی افزود: ️بیشینه دمای هوا در مازندران بین 28 تا 32 درجه پیش بینی می شود.

اسدی از اواخر روز جمعه با شمالی شدن جریانات آسمان استان بتدریج ابری با وزش باد( نسبتا شدید) ، رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت:هوای روزهای شنبه و یکشنبه 5 و 6 آبان همراه با بارش باران ، کاهش محسوس دما و وزش باد است.

وی توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی مساعد تا عصر جمعه و پیش بینی وقوع بارندگی از جمعه شب و هوای سرد و بارانی در روزهای شنبه و یکشنبه، شالیکاران تا پایان هفته نسبت به برداشت مزارع برنج رسیده اقدام نمایند.

اسدی گفت که در صورت تغییرات نقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز