خبرگزاری کار ایران

اطفاء حریق در کارگاه تولیدی میدان امام حسین/ نجات ۵ نفر از ساکنان ساختمان

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۸۶۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به کارگاهی که در میدان امام حسین دچار حریق شده بود، گفت: آتش‌نشانان با اطفاء حریق موفق شدند ۵ نفر را از داخل این ساختمان بسلامت خارج کنند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات آتش سوزی در میدان امام حسین گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز تجاری در میدان امام حسین(ع) ابتدای خیابان انقلاب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک پاساژ تجاری سه طبقه روی همکف بود که در طبقه سوم در یک کارگاه تولیدی به وسعت حدودا ۸۰ متر آتش سوزی رخ داده بود و بخش زیادی از این کارگاه شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: شعله‌های آتش از پنجره‌های این کارگاه قابل رویت بود. آتش نشانان بلافاصله از سه طرف عملیات را آغاز کرده و در مدت زمان کوتاهی موفق شدند آتش را مهار کنند.

ملکی ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی نیز در داخل ساختمان حضور دارند و آتش نشانان در اولین اقدام موفق شدند ۵ نفر را از داخل ساختمان بیرون بیاورند. آتش در حال حاضر خاموش شده و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شده است. نیروها در حال حاضر در حال تخلیه دود هستند و همچنین مشغول جستجوی نهایی در همان واحد هستند که اگر افرادی هنوز در آنجا حضور دارند را از ساختمان خارج کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز