خبرگزاری کار ایران

مورینیو: هواداران چلسی احترام مرا نگه نداشتند

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۷۷۸

تساوی 2 بر 2 امروز (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه چلسی برای ژوزه مورینیو، پایانی تلخ داشت. یونایتد در این بازی از میزبانش عقب افتاد اما با بازگشتی رویایی گل خورده را جبران کرد و با زدن گل دوم پیش افتاد. با این حال شیاطین سرخ در آخرین دقیقه بازی پیروزی را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، با به ثمر رسیدن گل دوم چلسی، مارکو ایانی، دستیار مائوریتزیو ساری سرمربی آبی‌های لندن، در مقابل آقای خاص شروع به خوشحالی کرد و بلافاصله به سمت تونل منتهی به رختکن‌ها دوید و آقای خاص هم به دنبال او. با این حال با مداخله نیمکت‌نشینان دو تیم و مأموران امنیتی این قائله خاتمه پیدا کرد، هرچند که مورینیو در ادامه از سوی هواداران چلسی هو شد و با آنها هم وارد درگیری لفظی شد.

ژوزه مورینیو پس از بازی در پاسخ به خبرنگارانی که از او درباره اتفاقات دقیقه پایانی سؤال می‌پرسیدند، گفت: اوه به خودتان بیاید. من ترجیح می‌دهم به شما بگویم به جای آن اتفاق روی 97 دقیقه بازی خوبی که دیدید، تمرکز کنید.

مورینیو ادامه داد: هواداران چلسی احترام مرا نگه نداشتند و من مقصر این کار آنها نیستم. کاری را که امروز انجام دادم را در مادرید، در میلان و در پورتو هم انجام خواهم داد و واکنشی که هواداران در آنجا نشان خواهند داد به من ربطی ندارد.

آقای خاص در نهایت تأکید کرد که ماجرای درگیری‌اش با مربی چلسی ختم به خیر شده است. او تأکید کرد: من از هیچ چیزی ناراضی نیستم. بعد از حرکتی که دستیار ساری انجام داد، ساری اولین نفری بود که نزد من آمد و گفت که خودش به این مسئله رسیدگی می‌کند. دستیار او هم آمد و از من عذرخواهی کرد. من هم به او گفتم فراموشش کن. من هم در دوران مربیگری‌ام اشتباهات فراوانی مرتکب شده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز