خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در عراق:

زائران اربعین پول نقد همراه داشته باشند/ ورود زائران به عراق بدون مشکل خاصی در جریان است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۹۵

سفیر ایران در عراق تاکید کرد: از زوار می‌خواهیم حتما به قوانین و مقررات عراق احترام بگذارند، با مرزبانان عراقی با احترام برخورد کنند و در واقع فرهنگ ایرانی اسلامی را منتقل کنند.

 

به گزارش ایلنا،‌ ایرج مسجدی با بیان اینکه روند حرکت زوار ایرانی شرکت‌‌‌‌‌‌کننده در مراسم اربعین حسینی در مرزهای چذابه، مهران و شلمچه به صورت روان و بدون مشکل خاصی در جریان است، گفت: حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد کامیون‌های حامل مواد مورد نیاز موکب‌ها وارد عراق شده‌اند.

وی با بیان اینکه هرچه به روزهای اربعین نزدیک‌تر شویم شاهد افزایش جمعیت برای ورود به عراق خواهیم بود، از زائران خواست حتما به همراه خود پول نقد داشته باشند.

سفیر ایران در عراق با بیان اینکه مناسب است زوار یک تا دو وعده غذای خشک برای مواقع ضروری به همراه داشته باشند، اظهار داشت: از زوار می‌خواهیم حتما به قوانین و مقررات عراق احترام بگذارند، با مرزبانان عراقی با احترام برخورد کنند و در واقع فرهنگ ایرانی اسلامی را منتقل کنند. مردم عراق به واقع مردم ایران را دوست دارند و مهمان‌نوازی‌شان نشاندهنده این موضوع است. در همین راستا زائران ایرانی نیز باید به قوانین و مقررات و مردم این کشور احترام بگذارند.

مسجدی که با رادیو اربعین گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه زائران در وسایل‌شان حتما آدرس و مشخصاتی از خود به همراه داشته باشند تا اگر خدای نکرده وسایل‌شان گم شد از طریق این آدرس‌ها بتوانیم به آن‌ها بازگردانیم، تصریح کرد: ما در سفارت ایران در عراق آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز