خبرگزاری کار ایران

تیم امید باید حمایت شود تا به المپیک صعود کند

بختیاری‌زاده :شفر حرفه ای است و بهترین تصمیمات را می گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۷۲

سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم ملی امید هم به آینده این تیم و هم تیم ملی بزرگسالان امیدوار است و اعتقاد دارد اگر امکانات فراهم باشد هر دو در مسابقات پیش‌رو موفق ظاهر خواهند شد

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم ملی امید هم به آینده این تیم و هم تیم ملی بزرگسالان امیدوار است و اعتقاد دارد اگر امکانات فراهم باشد هر دو در مسابقات پیش‌رو موفق ظاهر خواهند شد.با بختیاری‌زاده در خصوص اردوی تیم ملی امید، دیدار تیم ملی ایران مقابل بولیوی و همچنین شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل سایپا صحبت کردیم.

*اردوی تیم ملی امید هم به پایان رسید. ارزیابی‌تان از شرایط تیم چطور بود؟

باید قبول کنیم امکانات‌مان هنوز کامل نشده و ما مجبور شدیم اردو را دو روز زودتر به پایان برسانیم. نتوانستیم بازی دوستانه برون مرزی برگزار کنیم و به همین دلیل یک بازی درون تیمی انجام دادیم. ما بازی دوستانه انجام دهیم تا بازیکنان را بهتر مورد ارزیابی قرار دهیم. مشکلات وجود دارد و این درگیری‌های لفظی هم اگر ادامه داشته باشد به فوتبال ما لطمه خواهد زد.

*خیلی‌ها انتقاد کردند که نفرات زیادی را به اردو دعوت می کنید؟

دلایلش این است که نتوانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم. باید بگویم ما در رده امید بازیکنان مستعد زیادی داریم که خیلی از آنها در لیگ برتر ما در حال بازی کردن هستند ولی نامشان از قلم افتاده است. ما اگر نفرات زیادی را به اردو دعوت می‌کنیم به خاطر این است که بتوانیم آنها را در تمرینات محک بزنیم.

*در اواخر اردوی‌تان درگیری‌های لفظی بین کادرفنی بزرگسالان و تیم امید به وجود آمد.

نباید این اتفاقات می‌افتاد. این ادبیات‌ها زیبنده فوتبال ما نیست. در واقع در کشور ما این بی‌احترامی‌ها جا نیفتاده است. شاید در فرهنگ خودشان این ادبیات وجود دارد اما ورزش ایران جای این ناهنجاری‌ها نیست چون ما در ورزش ما تختی را داشتیم که حاضر بود حتی شکست بخورد ولی ارزش‌ها در میادین ورزشی حفظ شود. این حرف‌های بی‌ادبانه در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست. مخصوصاً تیم امید که باید بیشتر از این حمایت شود تا بتوانند انشاالله به المپیک صعود کند. ما باید تمرکزمان را روی پیشرفت تیم بگذاریم.

*بازی تیم ملی را مقابل بولیوی تماشا کردید؟

بازی را کامل تماشا کردم. فوتبالی که من دیدم تیم ملی خیلی خوب بازی کرد. کارهای ترکیبی خوبی را انجام می‌دادند و هر وقت هم که توپ را از دست می‌دادند هم به حریف خوب فشار می‌آوردند و هم پرس خوبی انجام می دادند من به شخصه به این تیم ملی خیلی امیدوارم و مطمئن هستم در جام ملت‌ها موفق خواهد شد.

*با وجود همه این دلخوری‌ها دوست دارید تیم ملی در جام ملت‌ها چه نتایجی کسب کند؟

ما همه باید دست به دست هم بدهیم تا هم تیم ملی بزرگسالان بعد از 40 سال در جام ملت‌ها موفق شود و هم تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند. بالاخره این طلسم باید شکسته شود.

*به عنوان یک استقلالی قدیمی شرایط تیم راچطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال دو برد خیلی خوب را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد که باعث شد تیم از لحاظ روحی به شرایط خوبی دست پیدا کند. مطمئن هستم استقلال می‌تواند همچون نیم فصل دوم فصل گذشته عملکرد خوبی داشته باشد. پیش‌بینی من این است که هم استقلال، سایپا را در لیگ شکست می‌دهد و هم در جام حذفی و آنها می‌توانند مانند فصل گذشته در جام حذفی مدعی باشند. شفر مربی ای است که بسیار حرفه‌ای بوده و در شرایط سخت همیشه بهترین تصمیمات را می‌گیرد.

*این روزها بحث حضور مجتبی جباری و فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال شنیده می‌شود. نظرتان چیست؟

تا جایی که من مطلع شدم شفر اعلام کرده فعلا نیازی به حضور نفر جدید در کادرفنی نیست. در این باره خود وی باید تصمیم‌گیری کند چون سرمربی است و نتایج تیم و عملکرد آن به خود وی برمی‌گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز