خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد 4 تیم جنوبی لیگ برتر، توانایی‌ها و انتظارات

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۴۰۱

پیشکسوت فوتبال به بررسی 4 تیم جنوبی لیگ برتر می‌پردازد

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده، پیشکسوت فوتبال وضعیت 4 تیم جنوبی لیگ برتر را بررسی می‌کند که در زیر می‌خوانیم:

تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم نمایندگان جنوبی لیگ برتر هستند. این چهار تیم در بحث یارگیری عملکرد متفاوتی داشتند و تیم‌های فولاد و صنعت نفت در این بخش به موفقیت رسیدند.

البته در این بین عوامل دیگری هم تأثیرگذار هستند از جمله کادر فنی و مدیریت باشگاه اما موضوع اصلی در نتیجه گیری یک تیم قدرت در جذب بازیکنان مورد نیاز است. صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی داشت و از بابت نفرات این تیم هیچ دغدغه ای در فصل پیش رو وجود نخواهد داشت و می توانیم برای این تیم شانس قائل باشیم که نتیجه بهتری نسبت به فصل گذشته بگیرد.

استقلال خوزستان شرایط مالی نامناسبی دارد، آنها در این فصل بازیکنان خود را از دست دادند و علاوه بر این مدیرعاملی در این روزهای سخت ندارند و این مهمترین موضوع برای تیمی است که 2 فصل پیش قهرمان لیگ شد، البته از این دست تیم‌ها در لیگ ایران بسیارند و تیم‌هایی بودند که با صعود به لیگ برتر قهرمان شدند و در حال حاضر نامی از آنها باقی نمانده.

تیم فولاد خوزستان هم با جذب سیروس پورموسوی شرایط خوبی دارد و نگاه آنها به لیگ استفاده از بازیکنان بومی است با شرایط مالی مناسب. فوتبال خوزستان، فوتبال قدرتمند و مستعدی است که سال‌ها ستاره‌های بسیاری به فوتبال ایران معرفی کرده است.

نمایندگان جنوبی نیاز دارند تا تیم‌هایشان برای قهرمان شدن در لیگ تلاش کنند و این انتظاری است که مردم جنوب دارند. البته در بین استان‌های جنوبی، پارس جنوبی هم به عنوان نماینده جنوب حضور دارد که از توان مالی بالایی برخوردار است و این امید می‌رود تا مدیریت باشگاه بتواند از این توان بالای مالی بدرستی استفاده کند. پارس جنوبی امسال کار بسیار سختی دارد چرا که سابقه نشان داده تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند برای آشنایی با دسته بالاتر باید بیشتر تلاش کنند، باید همه ارکان تیم برای حضور در لیگ سخت‌تر با یکدیگر هماهنگ شوند چرا که اکثر مواقع تیم‌های صعود کننده سیر نزولی داشته و مجدداً به جایگاه اول خود بازگشتند به همین دلیل کار پارس جنوبی  نسبت به سایر نمایندگان جنوبی لیگ برتر در لیگ هفدهم بسیار سخت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز