خبرگزاری کار ایران

دیدار خاص منچستریونایتد و چلسی در لندن

هر آن چیز که باید درباره تقابل ارتش مورینیو و ساری بدانید

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۴۷

در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس چلسی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه استمفوردبریج از منچستریونایتد میزبانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، چلسی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس می‌تازد؛ تیم تحت هدایت مائوریتسیو ساری احیا شده و اکنون با تفاضل گل کمتر نسبت به منچسترستی رده دوم جدول رده بندی لیگ جزیره را در اختیار دارد. در سوی مقابل منچستریونایتد یکی از فصل‌های دشوار را سپری می‌کند، شاگردان ژوزه مورینیو که دو پله از تاپ سیکس هم فاصله دارند، 7 امتیاز از منچسترسیتی عقب افتاده‌اند و این دیدار حیاتی می‌تواند استارتی دوباره برای فراموشی جنجال‌های سرمربی پرتغالی باشند.

بسیاری از رسانه‌ها و البته طرفداران فوتبال دلیل حضور مورینیو در بازی حساس امروز را گل نجات دهنده الکسیس سانچز در دقایق پایانی بازی مقابل نیوکاسل می‌دانند که ورق را برگرداند و حالا ژوزه برابر تیم سابقش مصاف می‌دهد. مورینیو طی دو مرتبه مربیگری در چلسی به سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و البته یک جام حذفی دست پیدا کرده است و یکی از چهره‌های ویژه این بازی خواهد بود.

هر آن چیز که باید درباره تقابل ارتش مورینیو و ساری بدانید

چلسی برای این بازی حساس آمپادو، بارکلی و هادسون-ادوبی را در اختیار ندارد و سرخپوشان هم بدون مصدوم پا به این مسابقه گذاشته‌اند. آنتونیو رودیگر در دیدار سه بر صفر برابر ساوتهمپتون به مصدومیت دچار شده بود که با اعلام کادر پزشکی چلسی به این دیدار می‌رسد و مشکل خاصی ندارد. همچنین هیچ یک از بازیکنان دو تیم به دلیل محرومیت با دریافت کارت زرد غایب نیستند و همچنین در خطر محرومیت هم قرار ندارند.

در مقابل منچستریونایتد از بازگشت آندره هررا خوشنود است و همچنین مورینیو در دیگو دالوت، مروانه فلینی، اسکات مک تومینی، نمانیا ماتیچ و لوک شاو را که به دلیل فیفا در اختیار نداشت برای این بازی نیاز دارد اما وضعیت آنها مشخص نیست. منچستر در پنج بازی اخیرش دو تساوی، دو شکست و تنها یک پیروزی داشته است. جسی لینگارد و مارکوس روخو دو غایب قطعی منچستر در این بازی هستند.

هر آن چیز که باید درباره تقابل ارتش مورینیو و ساری بدانید

 

سایت معتبر انگلیسی هو اسکورد، ترکیب احتمالی دو تیم برای این بازی را به شرح زیر اعلام کرد است:

چلسی: آریزابالاگا، آزپیلیکوئتا، رودیگر، داوید لوییز، آلونسو، کانته، جورجینیو، کواچیچ، ویلیان، هازارد و ژیرو

منچستریونایتد: دخیا، شاو، لیندلوف، اسمالینگ، والنسیا، پوگبا، فلینی، فرد، راشفورد، لوکاکو و مارسیال

هر آن چیز که باید درباره تقابل ارتش مورینیو و ساری بدانید

 

آمار:

*تقابل بین تیم‌های چلسی و منچستریونایتد تا به امروز 232 کارت زرد به همراه داشته است که مجموع آن 17 عدد بیشتر از هر مسابقه‌ای دیگر در لیگ جزیره است.

*چلسی برای سومین فصل تلاش می‌کند تا 9 دیدار ابتدایی لیگ برتر را بدون شکست پشت سر بگذارد آنها در فصول 06 - 2005 و 14 - 2015 موفق به انجام این‌ کار شده بودند.

*ژوزه مورینیو هر سه دیداری را که به عنوان منچستریونایتد در خانه چلسی به میدان رفته واگذار کرده است.

*چلسی تنها یکی از 12 دیدار گذشته‌ای را که از منچستریونایتد میزبانی کرده بود شکست خورد: اکتبر 2012 با نتیجه 3 بر دو.

*منچستریونایتد در لیگ برتر جزیره برابر چلسی بیشتر از هر تیم دیگری شکست خورده است(18مرتبه).

*در تمامی رقابت‌های از زمانی که الکس فرگوسن بازنشسته شده است منچستریونایتد موفق نشده در استمفوردبریج به برتری دست پیدا کند(5 شکست و یک تساوی در 6 بازی).

*منچستریونایتد از شش بازی اخیر خارج از خانه خود به سه شکست دست یافته در حالیکه دو پیروزی داشته و یک تساوی.

*در این فصل از لیگ برتر انگلیس هیچ بازیکنی بیشتر از اولیویر ژیرو پاس گل ارسال نکرده است(4) و همچنین ادن هازارد با 7 گل زده فعلا بهترین گلزن جزیره است.

*چلسی در چهار رویارویی قبلی در تمامی رقابت‌های برابر منچستریونایتد موفق به ثبت کلین شیت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز