خبرگزاری کار ایران

مهاجری: حریف به دنبال یک امتیاز بود/ ما مستحق برتری بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۹۶

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عملکرد تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان را مستحق برد قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با تاکید بر اینکه تیمش مستحق کسب سه امتیاز بود، اظهار داشت:  در روزی که می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و بازی را با گل‌های بیشتر به پایان برسانیم، باید خوشحال باشیم در دقیقه آخر گل تساوی را زدیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه اضافه کرد: طی هفته گذشته روی این مسائل کار کرده بودیم و در همین موقعیت‌هایی که روی آن کار کرده بودیم، صاحب فرصت گلزنی شدیم که آنها را از دست دادیم.

مهاجری با اشاره به بازی بسته و منطقی تیم نفت مسجد سلیمان، تصریح کرد: از این بابت ناراحت نیستیم، چون حریف به دنبال کسب امتیاز بود. ما در صحنه گلی که خوردیم، بین مدافعان و دروازه‌بان‌مان ناهماهنگی ایجاد شد. بازیکنان ما باید بدانند زمانی که استارت می‌زنند و میان آنها و مدافعان حریف فاصله می‌افتد،‌ باید از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به گل برسیم. دو موقعیت گلزنی خوب داشتیم که آنها را از دست دادیم.

سرمربی ماشین‌سازی با ابراز امیدواری به اینکه تیمش در دیدارهای آتی نتایج بهتری کسب کند، تصریح کرد: تا دقیقه ۸۰ یا ۸۵ آن شیوه بازی مطلوب خود را ارائه می‌کردیم،‌ اما در دقایق آخر رو به ارسال آوردیم تا بازنده نباشیم. باید قدر قرصت‌های خود را بدانیم. امیدوارم با تلاش بیشتر، در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

مهاجری درمورد اعتراض خود به داور بازی پس از پایان این مسابقه گفت: بازیکنان حریف بازی را می‌خواباندند و داور باید زمان بازی را در هنگام توقف مسابقه مدیریت می‌کرد.

وی درخصوص غیبت هری فورستر در تمرینات ماشین‌سازی پس از مرخصی و اینکه چرا محمد اهل‌شاخه در لیست ۱۸ این تیم حضور نداشت، خاطر نشان کرد: اهل‌شاخه دچار آسیب‌دیدگی شده است و شرایط بازی نداشت. درباره فورستر نیز باید با باشگاه صحبت کنم. منتظریم که این بازیکن به تبریز بازگردد.

شایان ذکر است، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بازی هفته نهم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک-یک متوقف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز