خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی تبریز به یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۷

تراکتورسازی تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید.

ایلنا: بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی با نتیجه دو بر صفر به نفع تراکتورسازی تبریز به پایان رسید.
به گزارش ایلنا از سری مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم تراکتورسازی می‌ه‌مان نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه مسجد سلیمان بود و گل‌های این مسابقه را فرشید طالبی و کریم انصاریفرد در دقایق ۵۳ و ۵۵ برای تراکتورسازی به ثمر رساندند تا آرامش به اردوی تراکتورسازی بازگردد.
تیم تراکتورسازی تبریز که در نیمه نخست برابر میزبان خود نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داده بود در نیمه دوم دو گل به این تیم زد تا با عبور از سد حریف دسته اولی خود به جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی راه یابد و حریف راه‌آهن سورینت شود.
برای تراکتورسازی نوشی صوفیانی به عنوان دروزاه‌بان و مرتضی اسدی، فرشید طالبی، میلاد فخرالدینی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان(میثم بانو)، علی کریمی، سعید دقیقی، جواد کاظمیان(محمد حسین مهر آزما)، کریم انصاری فرد بازی کردند.
سرخ پوشان محبوب آذربایجان در مدت حضور خود در لیگ بر‌تر نتوانسته بودند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند که مجید جلالی توانست این کار را بکند.
مجید جلالی: به سختی برابر تیم نفت مسجدسلیمان برنده شدیم.
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خاتمه این بازی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که قبلا گفته بودم، بازی سختی در مسجدسلیمان خواهیم داشت، چنین هم شد و ما به سختی توانستیم برنده این مسابقه شویم.
وی با اشاره به تماشاگران خوب مسجدسلیمانی اضافه کرد: هر تیم بزرگی که به این شهر بیاید با این تماشاگران فهیم به مشکل برمی خورد چرا که آنان به شدت تیم خود را تشویق می‌کنند.
جلالی یادآور تیم خوب نفت مسجدسلیمان شد و گفت: بازیکنان این تیم در دقایقی از بازی، شایستگی‌های خود را به رخ ما کشیده و ما را تحت فشار قرار دادند.
وی اظهار داشت: به واسطه چهار سالی که من در استان خوزستان بودم، از فوتبال این استان و همچنین روحیات خونگرم تماشاگران و بازیکنان مسجدسلیمانی شناخت داشتم و به همین دلیل بازیکنان خود را در جریان این مساله قرار داده بودم که در زمین چگونه باید بازی کنند. آنان به حمدالله توانستند از این میدان سخت سربلند بیرون بیایند.
مکوندی: ما مغلوب تجربه بالای بازیکنان تراکتورسازی شدیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دیدار با تیم تراکتورسازی تبریز ما مغلوب تجربه بالای بازیکنان این تیم شدیم.
بهروز مکوندی در پایان این بازی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه نخست به جز ۱۰ دقیقه اول که برتری با تیم می‌ه‌مان بود، در دیگر دقایق بازی، این تیم نفت بود که توپ و زمین را در اختیار داشت و مسلط بر حریف بود.
وی اضافه کرد: با شروع نیمه دوم، بازیکنان ما بر اثر دو غفلت و اشتباه باعثشدند تیم تراکتور سازی تبریز صاحب دو گل شود و از ما پیشی گیرد.
مکوندی گفت: بعد از دریافت این دو گل به رغم اینکه از حریف چیزی کم نداشتیم، هرچه تلاش کردیم بتوانیم گل‌های خورده را جبران کنیم، به لحاظ تجربه بالای تیم تراکتورسازی تبریز موفق به این کار نشدیم و سرانجام این تیم می‌ه‌مان بود که برنده این مسابقه شد.
وی با قدردانی از تماشاگران مسجدسلیمانی که تیم شهر خود را مورد حمایت دادند، اظهار داشت: از تلاشی که بازیکنان تیم نفت در این بازی از خود نشان دادند، کمال رضایت را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز