خبرگزاری کار ایران

درویش: باید با تیم داوری و تیم مقابل بجنگیم / امیدوارم اشتباه داوران کم شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۲۸۴

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران از شرایط داوری بازی برابر استقلال گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در پایان دیدار برابر استقلال تهران گفت: خیلی جالب است هفته گذشته تیم نوجوانان ما بازی داشت داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت، دقیقه 99 تیم مقابل گل مساوی را زد. ظاهرا باید با تیم داوری و تیم مقابل بجنگیم.

او ادامه داد: از هر داوری سوال کنید آن صحنه اصلا خطای هند نبود و بازیکن تیم مقابل به عمد روی پای ترابی خط کرد اما داور حتی کارت زرد هم نداد.

او در پاسخ به این سوال که به داور شکایت می‌کنند، گفت: چندین بار شکایت کردیم اما شما دیدید که کسی با شکایت به جایی رسید باشد؟ یقینا این بار هم به نتیجه نمیرسیم. در بازی گذشته هم رییس کمیته داوران برای اخراج سارفو من و آقای دایی اعتراض کردیم به ما گفتند که اگر سختگیرانه عمل می‌کرد داور باید کارت قرمز می‌داد.

او درباره اینکه بازی جام حذفی هم آیا چنین شرایطی ایجاد می‌شود گفت: ما باید با تیم داوری و مقابل با هم بجنگیم و امیدواریم اشتباهات داوران کمتر شود البته این اشتباهات عمدی نیست ولی جایی که اشتباه می‌شود بیشتر به ضرر ما بوده و امیدواریم روزی به نفع ما شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز