خبرگزاری کار ایران

ربیع‌خواه: آماده بازی کامل نشدم/ انگیزه بالایی برای فینالیست شدن داریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۹۶

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدتی است بازی نکردم و برای حضور کامل در زمین نیاز به زمان دارم تا رفته رفته به شرایط ایده‌آل برسم.

به گزارش ایلنا، محسن ربیع‌خواه پس از برتری پرسپولیس مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: تیم نود پرانگیزه و جوان بود و امروز هم خیلی تلاش کردند. ما هم به این پیروزی نیاز داشتیم خدا را شکر بازی را بردیم.

وی در مورد وضعیت خودش گفت: شرایط خوبی دارم. در این چند وقت اخیر خیلی تمرین کرده بودم.

ربیع‌خواه در مورد اینکه آیا می‌تواند 90 دقیقه بازی کند یا خیر، گفت: مدتی است که بازی نکردم و برای اینکه بتوانم کامل بازی کنم نیاز به زمان دارم.

هافبک پرسپولیس در مورد مصدومیت کامیابی‌نیا و اینکه اگر او نرسد می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد یا خیر،‌گفت:‌ امیدوارم کمال به بازی برسد اما اینکه من به بازی برسم یا خیر تصمیم کادر فنی است. خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و ما چند مسابقه سخت را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها با محدودیت‌ها و مصدومیت‌ها که داشتند تلاش کردند و تمام توان خود را گذاشتند.

وی در مورد دیدار با السد گفت: این طور نیست که همه چیز تمام شده باشد. السد بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای دارد همانطور که ما در بازی رفت مقابل الدحیل باختیم و در برگشت بردیم امکان دارد برای السد هم این اتفاق بیفتد. ما باید تمام تلاش را بکنیم و در تهران هم به پیروزی برسیم.

ربیع‌خواه با اشاره به حضور هواداران در بازی روز سه‌شنبه گفت: امیدوارم حضور پرشوری داشته باشند تا با کمک به آنها و قدرت صعود کنیم اما درخواستم از آنها این است که تمام انرژی خود را برای شروع مسابقه و در جریان مسابقه بگذارند و قبل از آن خودشان را خسته نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز