خبرگزاری کار ایران

برای بازی با ذوب آهن مشکل داریم؛

خوردبین: سازمان لیگ برنامه های ما را بهم ریخت / از اول هم امیدی به AFC نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۵۱

در انتخاب پنالتی‌زن‌ها و ترتیب زدن پنالتی‌ها هم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. زدن پنالتی اول، فشار سنگینی برای حاج صفی جوان بود و برای زدن پنالتی‌های بعدی نیز نیاز به بازیکن باتجربه‌تری داشتیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورت اجرای برنامه جدید برای شروع بازی‌های لیگ برتر فوتبال، برنامه‌های فنی و تدارکاتی ما دچار اختلال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه متاسفانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته، کنفدراسیون فوتبال آسیا به سود تیم ملی ما رأی نداد و با توجه به برنامه جدید برای شروع بازی‌های لیگ، برنامه‌های ما دچار اختلال می‌شود. ما پیش از این، بر اساس برنامه قبلی نسبت به تهیه بلیت هواپیما و رزرو هتل اقدام کردیم و هم اکنون نیز برای تهیه بلیت هواپیما در صورت برگزاری دیدار برابر ذوب آهن دچار مشکل هستیم.

وی ادامه داد: درباره تاثیر فنی این مسئله کادر فنی بهتر می‌تواند توضیح بدهد اما به طور مختصر باید گفت، فرصت چند روزه برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی گرفته خواهد شد. ضمن اینکه دو بازیکن خارجی ما در صورتی که جذب شوند، نیاز به حداقل زمانی برای هماهنگ شدن با تیم خواهند داشت.

محمود خوردبین درباره نتایج تیم ملی و تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از همان ابتدا هم امیدی نمی‌رفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد در چنین موردی حق را به ایران بدهد. به نظر من، ما باید با وجود تمام مسائلی که در این بازی وجود داشت، نتیجه را در زمین به سود خود تغییر می‌دادیم ولی متاسفانه تیم عراق با کمک اشتباه داوری برنده این بازی شد. البته پولادی هم در جایی که ضرورت نداشت، نباید بهانه به دست داور می‌داد. بعد از این اشتباهات هم باید ترفندی از سوی کادر فنی اندیشیده می‌شد تا خلاء بوجود آمده را پر کنند. البته تیم ملی ایران بعد از ۱۰ نفره شدن بازی مهیج‌تری را انجام داد ولی پر نشدن جای خالی پولادی به ما ضربه زد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: عقیده شخصی من این است که در انتخاب پنالتی‌زن‌ها و ترتیب زدن پنالتی‌ها هم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. زدن پنالتی اول، فشار سنگینی برای حاج صفی جوان بود و برای زدن پنالتی‌های بعدی نیز نیاز به بازیکن باتجربه‌تری بود. به هر حال اتفاقی که نباید روی می‌داد، رخ داده است و حالا باید به فکر آینده باشیم. نباید وقت خودمان را با بحثدرباره آنچه روی داده است، بگیریم و بهتر است انرژی و زمان را صرف موفقیت در آینده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز