خبرگزاری کار ایران

سرمربی نود ارومیه: باعث افتخار است که مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا شکست خوردیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۰۸۷

وحید بیاتلو، سرمربی تیم نود ارومیه از عملکرد شاگردانش مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید بیاتلو، سرمربی نود ارومیه در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل پرسپولیس در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: باعث افتخار است که یک بر صفر مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا شکست خوردیم. چند ضربه ایستگاهی و کرنر روی دروازه ما ایجاد شد، اما یک شوت ناگهانی باعث شد بازی را واگذار کنیم.

او ادامه داد: در حملات، چند موقعیت بدست آوردیم و می‌توانستیم گل بزنیم. افتخار می‌کنیم که در این دیدار از 7،8 بازیکن بومی و جوان را استفاده کردیم. کاپیتان ما از سهمیه زیر 23 سال بود و هدف اصلی‌مان هم همین بود که بتوانیم چند بازیکن گمنام به فوتبال کشورمان معرفی کنیم.

بیاتلو در واکنش به این سوال که چرا بازیکنانش در دقایق پایانی از نظر آمادگی بدنی شرایط مطلوبی نداشتند، گفت: ما هفته سوم تیم را بستیم و بدنسازی انجام ندادیم. 15 دقیقه آخر خیلی فشار آوردیم و با تعویض‌هایی که صورت گرفت، بازی را برگردانیم و در زمین حریف حاضر شدیم با این وجود، صحبت شما درست است و ما بدنسازی نکرده بودیم و همانطور که گفتم هفته سوم تیم را بستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز