خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد نکا خبر داد:

بهره مندی 55 خانوار تحت پوشش امداد نکا از خدمات مختلف مسکن مددجویی

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۶۲

رئیس کمیته امدادنکا گفت: در شش ماهه امسال 55 خانوار تحت پوشش امداد نکا از خدمات مختلف مسکن مددجویی بهره مند شدند.

حسین بریمانی ورندی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نکا افزود: تلاش برای خانه دار کردن و توجه به مسکن مددجویان از جمله تعهداتی است که در کنار تعهدات دیگر ورد توجه ویژه امداد است.

وی گفت: تلاش برای داشتن سرپناه برای هر فردی یکی از ضروریات مهم زندگی است که کمیته امداد برای توانمندسازی افراد تحت پوشش تلاش ویژه دارد.

رئیس کمیته امداد نکا با اشاره به افتتاح یک واحد مسکن مددجویی نکا در مهر ماه امسال گفت: این واحد مسکونی به مساحت 50 مترمربع و با اعتباری 53 میلیون تومان با همت خیرین شهرستان و کمیته امداد به بهره برداری رسید.

بریمانی یادآور شد: در شهرستان نکا 17 واحد مسکن شهری و روستایی در مراحل تایید و شروع به ساخت قرار دارد.

رئیس کمیته امداد نکا گفت: در 6ماهه اول امسال 55 خانوار تحت حمایت با اعتباری بیش از 112 میلیون تومان از خدمات مسکن کمیته امداد از قبیل تعمیرات، بهسازی و نوسازی ، احداث سرویس بهداشتی ، مسکن شهری و سایر خدمات بهره مند شده اند.

بریمانی گفت: برخی از این مسکن ها در قالب مسکن مهر در طول سالهای مختلف برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد نکا خریداری و واگذار شده است.

به گزارش ایلنا، بیش از سه هزار خانوار مددجو در شهرستان نکا تحت حمایت های مختلف کمیته امداد قرار دارند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز