خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد:

حکم متهمان گروه نفاق در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۵۰

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم متهمان گروه نفاق در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی افزود: این گروه شش نفره از ایادی استکبار وابسته به گروه نفاق بوده که از خارج کشور دستور گرفته و مبادرت به حرکات ایذایی بر علیه نظام می‌کردند .

وی گفت:جیره‌خواران استکبار اقدام به شعار نویسی و توهین به مقدسات و همچنین آتش‌زدن بنرهای تبلیغاتی منقش به تمثال شخصیت های ملی و مذهبی می کردند .

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از ارتکاب جرم، از اقدامات خرابکارانه، عکس و فیلم تهیه و برای سرکردگان خود ارسال می کردند .

مزارعی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد از عنایات خاصه حق تعالی و حضرت ولی عصر(عج) به این نظام است، تصریح کرد: دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات استان با تشکیل گروه ویژه، با رصد و گسترش چتر اطلاعاتی و اعمال تکنیک های فنی، عکس و فیلم های ارسالی این گروه معاند را تهیه کرده و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

وی اضافه کرد: پس از طی تشریفات قانونی رسیدگی، این افراد به حبس و نفی بلد از هشت تا 18 سال محکوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز