خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مسئولین در قبال روشندلان و معلولان، اقدام و عمل بهنگام داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۳۷

استاندار مازندران گفت: مسئولین در قبال روشندلال و معلولان، اقدام و عمل بهنگام داشته باشند و برای رفع مشکلات و حمایت از این قشر بیش از پیش وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر، محمد اسلامی روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی عصای سفید در بابلسر اظهار کرد: روشندلان بخشی از اقشار جامعه ما هستند و زندگی طیب و طاهر خود را ادامه می دهند و بخشی از حیات طیبه جامعه توسط این قشر به دیگر اقشار جامعه معرفی می شود.

وی افزود: در برخی از موارد چشمانی که آلوده به گناه می شود و دل را به هوسرانی دعوت می کند؛ صاحب آن دل دیده را به عمل صالح دعوت نمی کند و این روشندلی شما در این شرایط، برکتی است که شما دارید و باید قدر بدانید و شاکر خداوند باشید.

استاندار مازندران گفت: وظیفه فردی و اجتماعی ماست که پشتیبان شما بوده و شرایط را برای بهبود کیفی زندگی شما فراهم کنیم.

اسلامی بیان داشت: روز عصای سفید را به همه شما تبریک گفته و اعلام همبستگی می کنیم و از مسئولان انتظار داریم که نقش خود را در حمایت از این قشر از جامعه بیش از پیش کرده و به وظایف خود پایبند بوده و اقدام و عمل بهنگام داشته باشند.

وی گفت: رسیدگی به خانواده های تحت پوشش امداد و بهزیستی در مازندران توسط این دو نهاد امری مهم است که این دونهاد انداد و بهزیستی نقش ماندگار و موثری دارند و امیدواریم سایر دستگاهها این دو نهاد را پشتیبانی کرده و حمایت کنند تا شاهد پیشرفت های روز افزون باشیم.

استاندار مازندران افزود: معلولیت به معنای محدودیت نیست بلکه شکوفایی است تا از سایر توانمندی های خود بدرستی استفاده کرده و جامعه در سازندگی و رشد و تعالی رهنمون شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز