خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۶۵

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۵۰ میلیاردی انواع کالاهای قاچاق و دستگیری ۲۲ قاچاقچی طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محسن خانچرلی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در انبار ها و سوله های شهرستان های غرب استان تهران، موفق به شناسایی تعدادی انبار و سوله دپوی انواع کالاهای قاچاق و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در اجرای این طرح ، انواع کالای قاچاق از قبیل یک هزار و ۳۵۶ عدد لوازم یدکی خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال ، لوازم ساختمانی و بهداشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ، داروی دامی به مقدار ۴ هزار و ۳۵۰ کیلو گرم به ارزش ۴ میلیارد ریال، ۷۲ هزار لیتر سوخت قاچاق، یک هزار و ۷۵۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۷ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و ۲۲ هزار و ۱۶۰ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

سردار خانچرلی بیان داشت: کشف ۱۰ هزار و ۸۳۰ قلم انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، ۷ هزار و ۱۲۰ عدد انواع کیف ،کفش و البسه قاچاق، به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال، ۲۸ هزار و ۵۶۷ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، به ارزش ۲ میلیارد ریال و ۲۰۰حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از دیگر توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با کالای قاچاق بوده است.

این مقام ارشد انتظامی، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را جمعا ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد و تصریح کرد:  ۲۲ نفر در این راستا دستگیر و جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با توجه به ویژگی های خاص مناطق غرب استان تهران و دارا بودن باغ و سوله های متعدد، پلیس غرب استان تهران برنامه ویژه ای برای مقابله با این امر در نظر گرفته و به صورت مستمر طرح های کنترلی مبارزه با کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار می دهد.

سردار خانچرلی در پایان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می زند، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه ای برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز