خبرگزاری کار ایران

دادستان یاسوج خبر داد:

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد دادگاهی شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۵۹۹

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراقبت‌های لازم از ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج به عمل نیامده است،گفت : متاسفانه این موضوع خسارات فراوانی به مجموعه وارد کرد.

به گزارش ایلنا، پس از اخطارهای مکرر رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویداحمد به برخی مسئولان ورزش استان در خصوص برخی موارد که دادستانی با عنوان مدعی العموم، آنها را بازخواست خواهد کرد و پس از مهلت یک ماهه  رئیس دادگستری استان به مدیرکل ورزش و جوانان، دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برای علوی خبرداد.
 
به گزارش ایلنا از یاسوج به نقل از میزان ، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه از تشکیل پرونده قضایی برای مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد.

کرمی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج عنوان کرد: چندین بار از این مرکز بازدید داشته ام، صندلی‌ها فرسوده و بخشی از تجهیزات قابل استفاده نیستند.

وی اضافه کرد: با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در حال رسیدگی است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج چندی قبل توسط وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شده بود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز