خبرگزاری کار ایران

کارکردن با شفر و کرانچار تجربه خوبی است

صیادمنش :خواستن، توانستن است / به دنبال عملکرد درخشان در استقلال هستم

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۴۸۳

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال این روزها همراه با سایر ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی امید حضور دارد. او از این اتفاق خوشحال است و معتقد است تیم ملی امید شرایط آن را دارد که در المپیک حضور داشته و بهترین نتایج را کسب کند

به گزارش ایلنا، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال این روزها همراه با سایر ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی امید حضور دارد. او از این اتفاق خوشحال است و معتقد است تیم ملی امید شرایط آن را دارد که در المپیک حضور داشته و بهترین نتایج را کسب کند. با اللهیار درخصوص تیم ملی امید، گلزنی‌هایش برای استقلال و همچنین حضور ثابتش در ترکیب این تیم صحبت کردیم.

شرایط تیم ملی چطور است؟

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مقدماتی المپیک شروع کردیم و خود را آماده می‌کنیم تا حضور موفقی در این مسابقات داشته باشیم.

اما باید قبول کنیم که شرایط و امکانات تیم امید زیاد خوب نیست؟

به نظر من امکانات زیاد مهم نیست. مهم تمرین و انگیزه‌ای است که در بازیکنان وجود دارد و اینکه آنها خیلی دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند و بهترین عملکرد را در این مسابقات ارایه دهند.

فکر می‌کنید تیم ملی امید در المپیک موفق ظاهر شود؟

خواستن، توانستن است. مطمئن باشید ما به المپیک خواهیم رفت و بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد. بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی امید وجود دارند و در راس آنها مربی خوبی چون کرانچار حضور دارد که همین باعث می‌شود بازیکنان با بهترین شرایط تمرین کنند.

با دو مربی خارجی کرانچار و شفر کار می‌کنید؟

هر دو خصوصیات اخلاقی خوبی دارند. در کل فکر می‌کنم کار کردن با خارجی‌ها خوب است. آنها در کار خود نظم و دیسیپلین خاصی دارند و همین باعث می‌شود که بازیکنان پیشرفت کرده و آینده خوبی در انتظار آنها باشد.

این روزها در ترکیب استقلال هم جا افتاده‌اید؟

خدا را شکر شفر به من اعتماد کرده و همین باعث می‌شود که من انگیزه‌ام را بیشتر کنم تا بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. همین که توانستم در این سن کم در استقلال بازی کنم و عملکرد درخشانی داشته باشم خیلی خوشحالم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

در لیگ باید به مصاف تیم سابقت، سایپا بروی؟

همه بازی‌ها سخت است. همه تیم‌ها در مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنند. اما ما استقلال هستیم و محکوم هستیم که در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم. قطعا حضور هواداران در کسب پیروزی به ما خیلی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز