خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید فدراسیون گلف معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۳۶۷

مراسم معارفه رئیس فدراسیون گلف با حضور سرپرست این فدراسیون و رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف روز چهارشنبه 18مهرماه در هتل المپیک برگزار و حمید عزیزی با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شد. مراسم تودیع بهروز منتقمی و معارفه حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف امروز یکشنبه 22 مهر ماه با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بهروز منتقمی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به عزیزی از حضور نیروی جوان و باانگیزه در فدراسیون گلف ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: توانمندی در پیاده سازی برنامه های پیش رو را در عزیزی می‌بینم.

وی همچنین برگزاری آبرومندانه مجمع و انتخابات سالم فدراسیون گلف را حاصل کار جمعی خواند و از تلاشهای کیکاووس سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف تقدیر کرد.

در ادامه سیدمحمدشروین اسبقیان از جامعه شریف گلف تشکر کرد و از زحمات سعیدی رییس اسبق فدراسیون گلف قدردانی کرد و ضمن خیر مقدم به حمید عزیزی نسبت به حضور ایشان در فدراسیون گلف اظهار امیدواری کرد.

رئیس فدراسیون گلف نیز در ادامه تصریح کرد: از زحمات بهروز منتقمی قدردانی می کنم و از ایشان درخواست می‌کنم که در ادامه مدیریت، فدراسیون گلف را از تجربیات خود بهره مند نمایند و با کمک همه دوستان بتوانیم از همه ظرفیتهای ممکن به نحو احسن استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در پایان این مراسم حکم ریاست حمید عزیزی در فدراسیون گلف را که وزیر ورزش و جوانان ابلاغ کرده بود، قرائت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز