خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون گلف :

به دنبال حضور در المپیک 2020 هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۰۹

رئیس فدراسیون گلف در اختتامیه جام صلح و دوستی از تلاش این فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، دکتر کیکاوس سعیدی در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات بین المللی گرامیداشت قهرمان فقید گلف مرحوم شهباز حسین پور( کاپ صلح و دوستی) که عصر روز گذشته در آکادمی گلف برگزار شد اظهار داشت: پس از ۱۰۰ سال از تاسیس گلف در ایران برای نخستین بار رقابت های گلف در کشورمان برگزار شد که در آن کشورهای پاکستان، بنگلادش، افغانستان، لبنان و ایران شرکت کردند. این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب و در سه راند برگزار شد. قبل از برگزاری این مسابقات ۱۲ روز در ۴ کارگاه فنی ویژه زیر نظر مدرسین برگزار شد.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه گفت: در حال حاضر گلف وارد المپیک شده است و برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ کشورهای صاحب نام این ورزش تمام تلاش خود را به کار می‌برند. ما هم تلاش می‌کنیم تا با شرکت در مسابقات بین المللی و برگزاری اردوهای تدارکاتی بتوانیم به سهمیه المپیک دست پیدا کنیم.

سعیدی در پایان اضافه کرد: تیم ایران تنها با یک چمن گلف، سه زمین خاکی و چند زمین تمرینی خود را برای مسابقات مختلف آماده می کند. ما توانستیم در چند سال اخیر رنکینگ ایران را به پله۲۲ برسانیم و به 20هزار گلف باز آموزش داده شد که 4هزار نفر آن‌ها به صورت ثابت مشغول فعالت هستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز