خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از هتل‌ها و مراکز اقامتی

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۱۸۱

علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس جامعه هتلداران از مراکز اقامتی این جزیره دیدن کردند.

به گزارش ایلنا، علیرضا قائدیان در ادامه بازدیدهای مستمر معاونت گردشگری از وضعیت و نحوه خدمات دهی در مراکز و اماکن گردشگری، از بخش های مختلف 6 هتل دیدن کرد.

در این بازدید، علاوه بر هتل های آرامیس، پارمیس، جام جم، سارا، لوتوس و مارینا، مدیران و کارکنان این مراکز اقامتی در خصوص موضوعات صنفی، وضعیت بازسازی واحدها، روشهای بازاریابی و فروش و برخی مشکلات اجرایی با معاونت گردشگری گفتگو کردند.

شایان ذکر است که بازدیدهای مستمر معاونت گردشگری از مراکز اقامتی و خدماتی گردشگری کیش و دیدار و گفتگو با سرمایه گذاران، مدیران و کارکنان این واحدها، از سیاست های راهبردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درجهت رفع موانع احتمالی سرمایه گذاران و فعالان گردشگری و هم افزایی با بخش خصوصی است.   

علیرضا قائدیان در این بازدیدها به منظور ارتقاء سطح خدمات دهی مراکز اقامتی، بر استقرار نظام آموزشی دائمی و ضرورت به روز رسانی دانش علمی و تجربی کارکنان شاغل در هتل ها تاکید کرد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای ارتقاء سطح کیفی مراکز گردشگری، نظارت مستمر بر فعالیت ها و خدمات حوزه گردشگری با مشارکت جوامع صنفی وکارشناسان صاحب صلاحیت دردستور کار معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز